Παρασκευή 22.11.2024
More

    Οδηγός έλαβε 159 κλήσεις για παράνομη στάθμευση μέσα σε ένα χρόνο!

    Μέσα σε διάστημα ενός χρόνου είχε λάβει συνολικά 174 τροχονομικές κλήσεις, εκ των οποίων οι 159 για παράνομη στάθμευση

    Με την ιδέα ότι δεν θα κάτσει ξανά πίσω από το τιμόνι πρέπει να συμφιλιωθεί ένας άνδρας από τη Γερμανία ο οποίος πάρκαρε κατ’ εξακολούθηση όπου πραγματικά έβρισκε.

    Με δεδομένο ότι η εύρεση μίας θέσης στάθμευσης αποτελεί έναν καθημερινό «Γολγοθά», πολλοί οδηγοί αποφασίζουν να αφήσουν το αυτοκίνητό τους σε κάποιο σημείο που απαγορεύεται.

    Παρά τα προβλήματα που δημιουργούνται από το εν λόγω φαινόμενο, τις περισσότερες φορές οι παρανομούντες οδηγοί θα τη γλιτώσουν με ένα μικρό πρόστιμο.

    Όχι, όμως, και ένας οδηγός στη Γερμανία, ο οποίος… το παράκανε, συγκεντρώνοντας 159 κλήσεις για παράνομη στάθμευση μέσα σε διάστημα μόλις ενός έτους. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να του αφαιρεθεί δια βίου το δίπλωμα οδήγησης, κατόπιν απόφασης του διοικητικού δικαστηρίου του Βερολίνου.

    Πρωταγωνιστής της ιστορίας είναι ένας οδηγός ο οποίος μέσα σε διάστημα ενός χρόνου είχε λάβει συνολικά 174 τροχονομικές κλήσεις, εκ των οποίων οι 159 για παράνομη στάθμεση και οι 15 για υπερβολική ταχύτητα.

    Η ασυνείδητη συμπεριφορά του οδηγού έφτασε μέχρι την Κρατική Υπηρεσία Πολιτικών και Ρυθμιστικών Υποθέσεων, η οποία αποφάσισε να προχωρήσει στη δια βίου αφαίρεση της άδειας οδήγησης του άνδρα.

    Ο τελευταίος, ο οποίος ήταν κάτοχος διπλώματος από το 1995, επικαλέστηκε ότι οι παραβάσεις τελέσθηκαν με τρία οχήματα που – παρότι ήταν στο όνομά του – δεν οδηγούνταν από τον ίδιον και ως εκ τούτου ισχυρίστηκε ότι ήταν δυνατό να προσδιοριστεί ποιος ακριβώς διέπραξε τα αδικήματα. Παράλληλα, προσπάθησε να μεταπείσει τους δικαστές υποστηρίζοντας ότι η άδεια οδήγησης ήταν υπεραπαραίτητη για την άσκηση του επαγγέλματός τους.

    Αρνούμενος να συμμορφωθεί με την εις βάρος του απόφαση, ο οδηγός μετέφερε την υπόθεση στο Διοικητικό Δικαστήριο του Βερολίνου, χωρίς ωστόσο να δικαιώνεται, μιας και κρίθηκε ότι ήταν ακατάλληλος να βρίσκεται πίσω από το τιμόνι.

    Αξίζει να σημειωθεί ότι σύμφωνα με τη γερμανική νομοθεσία οι τροχονομικές «μικροπαραβάσεις», συμπεριλαμβανομένης της παράνομης στάθμευσης, δεν λαμβάνονται υπόψη κατά την αξιολόγηση της ικανότητας οδήγησης.

    Εξαίρεση συνιστούν περιπτώσεις – όπως η παρούσα – που υποδηλώνουν απροθυμία του οδηγού να τηρήσει τους κανόνες οδικής κυκλοφορίας, ώστε να συνδράμει στην εύρυθμη λειτουργία της κοινωνίας της οποίας αποτελεί μέρος.

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ

    ΔΗΜΟΦΙΛΗ