Από τη φάση της γνωριμίας και της προσαρμογής σε αυτήν της πλήρους λειτουργίας της τηλεδιδασκαλίας, με όσα προβλήματα υπάρχουν ακόμη, μπαίνουν σταδιακά χιλιάδες μαθητές της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και στην Ήπειρο.
Τα σχολεία δεν πρόκειται να ανοίξουν, πιθανότατα ούτε μετά τις γιορτές του Πάσχα, ενώ στην καλύτερη περίπτωση σχεδιάζεται το άνοιγμα των σχολείων για τις τελευταίες δύο εβδομάδες πριν την τυπική λήξη της χρονιάς στα μέσα Ιουνίου και αυτό πάντα στο καλό σενάριο εξέλιξης του ιού στη χώρα.
Από την περασμένη εβδομάδα άρχισε πάντως να ρολάρει το σύστημα της σύγχρονης και ασύγχρονης τηλεδιδασκαλίας και στις δύο βαθμίδες της εκπαίδευσης, κάτι που αποτυπώνεται και στα στατιστικά στοιχεία που ανακοίνωσε χθες ο περιφερειακός διευθυντής εκπαίδευσης Ηπείρου Κων. Καμπουράκης, για την τηλεδιδασκαλία στην Ήπειρο.
Έτσι, σύμφωνα με αυτά στην Ήπειρο, μέχρι τις 28 Μαρτίου στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση είχαν δημιουργηθεί 4429 ψηφιακές τάξεις, από 1644 εκπαιδευτικούς με τη συμμετοχή 8447 μαθητών.
Στην ασύγχρονη εκπαίδευση δημιουργήθηκαν 1303 ψηφιακές τάξεις, από 762 εκπαιδευτικούς με τη συμμετοχή 3145 μαθητών.
Στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση μέχρι τις 28 Μαρτίου είχε προχωρήσει μόνο η ασύγχρονη εκπαίδευση (άλλες εφαρμογές όπως email, viber κ.λπ) αλλά όχι η ασύγχρονη αφού μόλις την τρέχουσα εβδομάδα ολοκληρώθηκαν οι ενημερώσεις των σχολικών μονάδων και των εκπαιδευτικών.
Μαθητές χωρίς υπολογιστές
Υπάρχουν ωστόσο αναφορές από σχολεία στην Ήπειρο για αδυναμία κάποιων μαθητών, να συμμετέχουν στην τηλεδιδασκαλία, αφού δε διαθέτουν ηλεκτρονικό υπολογιστή ή ικανοποιητική σύνδεση. Ο κ. Καμπουράκης τόνισε, ότι τα προβλήματα αυτά έχουν ήδη καταγραφεί και επικεντρώνονται κατά κύριο λόγο στον ορεινό όγκο της Άρτας, αλλά και στις περιοχές του Καναλλακίου και της Πάργας που χτυπήθηκαν από τον σεισμό της 21ης Μαρτίου.
«Γίνεται προσπάθεια καταγραφής και αντιμετώπισης των ελλείψεων αυτών από τα σχολεία και θα πρέπει να υπάρξει και ενημέρωση των φορέων της αυτοδιοίκησης, ενώ ενημερωνόμαστε, ότι υπάρχει ήδη και προσφορά ιδιωτών, να καλύψουν τις ανάγκες αυτές. Σε κάθε περίπτωση είτε οι γονείς είτε οι σχολικές μονάδες, όταν διαπιστώνουν τέτοια προβλήματα θα πρέπει να ενημερώνουν τις ομάδες υποστήριξης, προκειμένου να δοθεί το συντομότερο δυνατό, η κατάλληλη λύση», ανέφερε.
Του ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ