Η χρονική ακολουθία των γεγονότων και των συζητήσεων αντίστοιχα μεταξύ δήμου, περιφέρειας και Διαχειριστικής Αρχής για τον μεγάλο δακτύλιο είναι αυτή που παρουσίασε ο δήμαρχος κ. Μπέγκας στη λογοδοσία της Τετάρτης…
Τα πράγματα είναι ακριβώς όπως τα παρουσίασε, όμως για το μείζον δεν ειπώθηκε κάτι…
Και το μείζον δεν είναι η καθυστέρηση και ο κίνδυνος απώλειας των χρημάτων ή μεταφοράς ενός ποσού στη νέα προγραμματική περίοδο…
Αλλά να δοθεί μία σαφής και βιώσιμη τεχνικά και οικονομικά προφανώς απάντηση για το ποια λύση είναι η καλύτερη και γιατί…
Γιατί όπως πολλοί απορούν με την επιμονή ή την εμμονή της Περιφέρειας ή της Διαχειριστικής να μην κάνει αποδεκτή τη λύση των χαλικοπασσάλων της οποίας είναι υπέρμαχος η δημοτική αρχή, το ίδιο μπορεί να απορήσει κάποιος άλλος με την επιμονή της δημοτικής αρχής να μην αποδέχεται καμία άλλη εναλλακτική τεχνική λύση…
Έχουμε εναλλακτικές προτάσεις στα χέρια μας; Από αυτά που είπε ο κ. Μπέγκας στη συνεδρίαση, όχι δεν έχουμε…
Το ίδιο μαθαίνουμε κι εμείς, ότι οι εναλλακτικές λύσεις που προτείνει ο πραγματογνώμονας δεν έχουν φτάσει στα χέρια της δημοτικής αρχής. Εγγράφως τουλάχιστον…
Κι αν υποθέσουμε λοιπόν, ότι η τεχνική λύση που προτείνει ο μελετητής είναι διαφορετική από τους χαλικοπασσάλους ή αν περιλαμβάνει και σε κάποιο τμήμα χαλικοπασσάλους και σε άλλο όχι, αλλά παράλληλα να μην απαιτείται υπέρβαση του προϋπολογισμού του έργου, τι θα κάνουμε;
Θα το δεχθούμε ή θα το απορρίψουμε; Θα κληθεί να αποφασίσει η δημοτική αρχή, αλλά αν επιμείνει στην αρχική της θέση, θα πρέπει με κάποιον τρόπο να εξηγήσει γιατί θεωρεί ότι είναι βέλτιστη λύση αυτή που σημειωτέον δε θα κοστίσει και λίγα…
Να θυμίσουμε ότι για το τμήμα του δρόμου του μεγάλου δακτυλίου που είναι το «επίμαχο» με συνολικό μήκος 500 περίπου μέτρων, προβλέπεται ένα επιπλέον κόστος της τάξης των δύο εκ. ευρώ…
Είναι φυσιολογικό το κόστος αυτό, όχι για τη συνολική κατασκευή του δρόμου, αλλά για τις πρόσθετες εργασίες στο επίχωμα;
Επιπλέον δηλαδή ένα εκ. ευρώ για κάθε 250 μέτρα δρόμου; Λιγότερα θα μας κοστίσει το Γιάννενα – Κακαβιά…
Μέσα από τη στήλη, εδώ και κάποιες εβδομάδες είχαμε θέσει έναν προβληματισμό σχετικά με τις θέσεις στάθμευσης για ΑμεΑ που «ξεφυτρώνουν» σε διάφορα σημεία της πόλης με μεγάλη συχνότητα…
Απάντηση για τους αριθμούς δόθηκε στη συνεδρίαση λογοδοσίας την Τετάρτη από τον αντιδήμαρχο κ. Γκόγκο που έκανε γνωστό πως υπάρχουν στην πόλη 141 καθορισμένες (ατομικές) θέσεις στάθμευσης Ι.Χ για ΑμεΑ και άλλες 82 γενικές θέσεις έξω από σχολεία, δημόσια κτίρια κ.λπ…
Ο προβληματισμός που είχαμε θέσει, αφορούσε, όχι στην ευκολία με την οποία δίνονται – και καλώς δίνονται όπου υπάρχουν τα δικαιολογητικά – αλλά στο αν γίνεται έλεγχος από την υπηρεσία που χορηγεί την άδεια ή τη Δημ. Αστυνομία…
Εμείς έχουμε συγκεκριμένα παραδείγματα που γνωρίζουμε ότι ο κάτοχος μίας τέτοιας ατομικής θέσης στάθμευσης, σταθμεύει το Ι.Χ του στον στεγασμένο χώρο της πιλοτής που διαθέτει, ενώ η θέση στάθμευσης που είναι χαρακτηρισμένη και προσδιορισμένη με πινακίδες, μένει κενή…
Αυτό είχαμε ρωτήσει. Ελέγχει κάποιος δηλαδή αν το Ι.Χ με αρ. πινακίδας τάδε που διαθέτει ατομική θέση στάθμευσης ΑμεΑ σταθμεύει στο χώρο αυτό ή στην πιλοτή της πολυκατοικίας του, γιατί εκεί μπορεί να τον βολεύει καλύτερα, γιατί προτιμά να έχει το αυτοκίνητο σε στεγασμένο χώρο ή γιατί μπορεί να κρατά τη θέση στάθμευσης για ένα άλλο Ι.Χ ιδιοκτησίας του ή τρίτου προσώπου;
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ