Τη λειτουργία της ηλεκτρονικής υπηρεσίας my ΕΦΚΑ line προανήγγειλε ο εκπρόσωπος Τύπου του ΕΦΚΑ
Η νέα ηλεκτρονική υπηρεσία έρχεται να βάλει ένα λιθαράκι στην προσπάθεια που γίνεται για να μπει ο ΕΦΚΑ στη ψηφιακή εποχή. Ο Όμηρος Τσάπαλος τόνισε ότι το my ΕΦΚΑ line θα τεθεί σε λειτουργία την επόμενη εβδομάδα και θα είναι μια εξ’ αποστάσεως εξυπηρέτηση του πολίτη.
Μιλώντας στο πρώτο πρόγραμμα, ο εκπρόσωπος Τύπου του Οργανισμού, αποκάλυψε ότι ο πολίτης θα συνδέεται μέσω βιντεοκλήσης με τον υπάλληλο του ΕΦΚΑ και θα μπορεί να εκδώσει ψηφιακά ένα πιστοποιητικό. Στη συνέχεια ο οργανισμός θα στέλνει αυτό το έγγραφο είτε με email ή ταχυδρομικά.
Πώς θα κλείνεται το ραντεβού
Ο κ. Τσαπάλος εξήγησε ότι η διαδικασία θα είναι ιδιαίτερα εύκολη. Ο πολίτης θα κλείνει ραντεβού σε συγκεκριμένη μέρα και ώρα και θα συνδέεται με τον υπάλληλο για την έκδοση του πιστοποιητικού μέσα σε λίγες ώρες.
Η υπηρεσία θα ξεκινήσει σε πρώτη φάση από τα Δωδεκάνησα και τις Κυκλάδες και στη συνέχεια θα επεκταθεί και στην υπόλοιπη χώρα.
Θυμίζουμε ότι ο ΕΦΚΑ έχει βρεθεί πολλές φορές στο στόχαστρο για τη μη εξυπηρέτηση πολιτών, κάτι που έχει τονίσει και ο Κωστής Χατζηδάκης.