Κυριακή 02.11.2025
More

    ΕΛΤΑ: Διαβεβαιώσεις ότι «κανένας Έλληνας δεν θα μείνει χωρίς ταχυδρόμο»

    Νέα ανακοίνωση των ΕΛΤΑ μετά τις αντιδράσεις για το κλείσιμο 204 καταστημάτων 

    Μετά τις έντονες αντιδράσεις που προκάλεσε σε όλη τη χώρα – και ιδιαίτερα στην Περιφέρεια – το επικείμενο κλείσιμο 204 ταχυδρομικών καταστημάτων, τα Ελληνικά Ταχυδρομεία (ΕΛΤΑ) εξέδωσαν νέα ανακοίνωση, διαβεβαιώνοντας ότι «κανένας Έλληνας δεν θα μείνει χωρίς ταχυδρόμο και κανένα νησί χωρίς κατάστημα».

    Η Διοίκηση των ΕΛΤΑ ανακοίνωσε την επέκταση της υπηρεσίας «ΕΛΤΑ κατ’ οίκον», η οποία – όπως υποστηρίζει – θα φέρνει όλες τις ταχυδρομικές υπηρεσίες απευθείας στην πόρτα του πολίτη. Ο διευθύνων σύμβουλος Γρηγόρης Σκλήκας τόνισε ότι η νέα υπηρεσία αξιοποιεί το δίκτυο ταχυδρόμων και συνεργατών, που θα πραγματοποιούν αποστολές, παραδόσεις και πληρωμές μέσω ψηφιακών συσκευών (PDA, POS).

    Ιδιαίτερη μέριμνα, σύμφωνα με την ανακοίνωση, δίνεται στους συνταξιούχους και στους κατοίκους απομακρυσμένων περιοχών, που θα συνεχίσουν να εξυπηρετούνται από τον αγροτικό ταχυδρόμο. Οι πολίτες θα μπορούν να επικοινωνούν με τον διανομέα της περιοχής τους ή μέσω του τηλεφωνικού κέντρου 212 0000 700 για ραντεβού κατ’ οίκον εξυπηρέτησης.

    Τα ΕΛΤΑ επισημαίνουν ότι κανένας εργαζόμενος δεν θα απολυθεί, ενώ το προσωπικό των καταστημάτων που θα κλείσουν θα μετακινηθεί σε τομείς διανομής, εξυπηρέτησης πελατών και ψηφιακών υπηρεσιών. Παράλληλα, συνεχίζονται προγράμματα κατάρτισης και αναβάθμισης δεξιοτήτων.

    Σύμφωνα με τα οικονομικά στοιχεία που δόθηκαν στη δημοσιότητα, λιγότερο από το 10% των εσόδων προέρχεται από τα φυσικά καταστήματα, τα οποία ωστόσο αντιστοιχούν σε περίπου 45% του συνολικού κόστους λειτουργίας. Πολλά καταστήματα, σημειώνεται, παρουσίαζαν ετήσιες ζημίες άνω των 150.000 ευρώ.

    Η Καθολική Ταχυδρομική Υπηρεσία θα παραμείνει, όπως αναφέρεται, πλήρως εξασφαλισμένη, με τουλάχιστον ένα κατάστημα ανά νησί και με εξυπηρέτηση μέσω αγροτικών ταχυδρόμων, κινητών μονάδων και συνεργαζόμενων σημείων σε κάθε περιοχή.

    Ο κ. Σκλήκας υπογράμμισε ότι ο μετασχηματισμός των ΕΛΤΑ αποτελεί απαραίτητο βήμα για τη βιωσιμότητα και τον κοινωνικό ρόλο του Οργανισμού.
    «Το ταχυδρομείο δεν είναι μόνο το κατάστημα της γειτονιάς. Είναι μια υπηρεσία που φτάνει πιο κοντά στον πολίτη – πιο γρήγορα, πιο ψηφιακά και πιο ανθρώπινα», σημείωσε χαρακτηριστικά.

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ

    ΔΗΜΟΦΙΛΗ