Η Cisco ανέλαβε την ευθύνη για το πρόβλημα που παρουσιάστηκε στην πλατφόρμα Webex
Η Cisco ανέλαβε την ευθύνη για το πρόβλημα που παρουσιάστηκε στην πλατφόρμα Webex μέσω της οποίας γίνεται η τηλεκπαίδευση στην Ελλάδα και άλλες ευρωπαϊκές χώρες, κατά την πρώτη ημέρα εφαρμογής του.
«Η Cisco έχει αποκαταστήσει τη λειτουργία της υπηρεσίας Webex που επηρέασε σήμερα για μικρό χρονικό διάστημα έναν περιορισμένο αριθμό χρηστών στην περιοχή EMEAR (Ευρώπη, Μέση Ανατολή, Αφρική και Ρωσία)», ανέφερε η διευθύντρια επικοινωνίας και μάρκετινγκ της Cisco Ελλάδας- Κύπρου- Μάλτας, Έλενα Πρασσάκη.
«Συνεχίζουμε να εξελίσσουμε τα συστήματα και τις διαδικασίες μας για να μετριάσουμε την πιθανότητα παρόμοιων συμβάντων στο μέλλον. Ευχαριστούμε τους χρήστες του Webex για την υπομονή τους κατά την επίλυση αυτού του ζητήματος», πρόσθεσε η κ. Πρασσάκη.