Συμπτώματα διαχείρισης του άγχους, λόγω της στρεσογόνου κατάστασης που προκαλεί η πανδημία, σε συνδυασμό με τον υποχρεωτικό εγκλεισμό ειδικά στις ευπαθείς ομάδες, κλήθηκε να αντιμετωπίσει η Διεύθυνση Κοινωνικής Πρόνοιας και Μέριμνας της περιφέρειας Ηπείρου το τελευταίο δεκαπενθήμερο.
Η τηλεφωνική γραμμή βοήθειας και υποστήριξης που απαντά στο 26510-27748 δέχθηκε δεκάδες κλήσεις από πολίτες που αναζήτησαν τις δύσκολες πρώτες ημέρες της καραντίνας, βοήθεια για να διαχειριστούν αγχώδεις καταστάσεις, αλλά και τρόπους επίλυσης καθημερινών προβλημάτων, για τις μετακινήσεις τους.
Η διευθύντρια Κοινωνικής Πρόνοιας και Μέριμνας Δέσποινα Καμπούρη σε χθεσινές της δηλώσεις τόνισε, ότι τα περισσότερα και τα πιο σοβαρά περιστατικά αφορούσαν στη διαχείριση του άγχους, προβλήματα που επιδεινώθηκαν λόγω της κατάστασης με την καραντίνα.
«Το εξαιρετικά θετικό είναι, ότι όσο περνούν οι ημέρες και υπάρχει μία σταδιακή αποφόρτιση, μας παίρνουν τηλέφωνο οι ίδιοι άνθρωποι που απευθύνθηκαν ζητώντας βοήθεια ή πληροφορίες για να μας ευχαριστήσουν για τη βοήθεια και τις συμβουλές που τους δόθηκαν, γιατί κατάφεραν να αντιμετωπίσουν τη δύσκολη κατάσταση που είχαν μπροστά τους», σημείωσε η κα Καμπούρη.
Η τηλεφωνική γραμμή θα συνεχίσει να λειτουργεί όπως ανέφερε η κα Καμπούρη, υπενθυμίζοντας παράλληλα, ότι στην Ήπειρο λειτουργούν και πολλές άλλες εξειδικευμένες δομές και υπηρεσίες συμβουλευτικής και ψυχολογικής υποστήριξης που έχουν ανταποκριθεί εξαιρετικά στο ρόλο τους και τα προηγούμενα χρόνια, αλλά και στην παρούσα συγκυρία.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ