Η προθεσμία καθαρισμού των οικοπέδων από τους ιδιοκτήτες τους έληξε στις 15 Ιουνίου 2025, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία. Η σχετική πλατφόρμα έχει πλέον κλείσει για νέες δηλώσεις και δέχεται μόνο καταγγελίες οι οποίες ελέγχονται από την Πυροσβεστική Υπηρεσία.
Όσον αφορά στο Δήμο Αρταίων, στην πλατφόρμα akatharista.gr έχουν καταβληθεί 2.801 δηλώσεις καθαρισμού και 19 καταγγελίες, ενώ στο πρωτόκολλο του Δήμου έχουν καταβληθεί 50 καταγγελίες . Ο Δήμος ως προς την ψηφιακή υπηρεσία δήλωσης καθαρισμού, είναι υπεύθυνος να διενεργήσει δειγματοληπτικούς ελέγχους που φτάνουν στο 5% επί του συνολικού αριθμού των δηλώσεων που έχουν υποβληθεί.
Παρά τη λήξη της προθεσμίας, ο Δήμος Αρταίων συνιστά σε όλους τους ιδιοκτήτες να προχωρήσουν άμεσα στον καθαρισμό των οικοπέδων τους, ακόμα και καθυστερημένα, για λόγους προστασίας της ζωής, της περιουσίας και του κοινωνικού συνόλου, καθώς και για τον περιορισμό των κυρώσεων που μπορεί να τους επιβληθούν.
Οι ιδιοκτήτες οικοπέδων έχουν υποχρέωση να διατηρούν καθαρά τα οικόπεδα καθ’ όλη τη διάρκεια της αντιπυρικής περιόδου, έως τις 31 Οκτωβρίου και τα υπολείμματα των κλαδεμάτων να μεταφέρονται στο χώρο που θα υποδείξει η αρμόδια υπηρεσία του Δήμου, κατόπιν επικοινωνίας.
Για περισσότερες πληροφορίες και οδηγίες, οι ιδιοκτήτες μπορούν να επικοινωνούν με την υπηρεσία Καθαριότητας του Δήμου Αρταίων και την κ. Αγγελική Λιάγκα στο τηλέφωνο: 2681362266.