Μεγάλα ποσοστά έκπτωσης αλλά και προβλήματα από τα νέα μέτρα
Η «Μαύρη Παρασκευή» στην Ελλάδα έχει μετατραπεί σε «Μαύρη Εβδομάδα»…
Οι μεγάλες αλυσίδες από την περασμένη Παρασκευή έχουν επιδοθεί σε έναν αγώνα δρόμου προκειμένου να προσελκύσουν όσο γίνεται περισσότερους πελάτες.
Οι προσφορές σε πολλές περιπτώσεις είναι ικανοποιητικές ενώ σε κάποιες περιπτώσεις τα ποσοστά έκπτωσης ξεπερνούν το 70%.
Οι προσφορές θα… κλείσουν το βράδυ της Κυριακής και την Δευτέρα θα ξημερώσει η «cyber Monday».
Η κίνηση βρίσκεται σε σχετικά ικανοποιητικά επίπεδα, ωστόσο, είναι σε επίπεδα χαμηλότερα αυτών που περίμεναν οι επιχειρηματίες.
Σύμφωνα με τον έμπορο Γιώργο Νταλαμάγκα πολλές επιχειρήσεις προχωρούν σε εκπτώσεις, αλλά όχι σε όλα τα προϊόντα και μάλλον σε λιγότερα από άλλες χρονιές και αυτό διότι υπάρχει ένα σχετικό πρόβλημα επάρκειας αγαθών εξαιτίας των προβλημάτων που έχει προκαλέσει στις εισαγωγές η πανδημία. Ειδικά, στην περίπτωση εισαγωγών από Κίνα τα προβλήματα και οι καθυστερήσεις στις παραδόσεις είναι πολλά.
Ένα άλλο μεγάλο θέμα είναι τα περιοριστικά μέτρα καθώς πολλοί είναι εκείνοι που να κάνουν δεύτερες σκέψεις και μάλλον πατούν φρένο στην κατανάλωση. Ο κ. Νταλαμάγκας αναφέρεται και στα προβλήματα που δημιουργούνται εξαιτίας του ανταγωνισμού από υπερμάρκετ καθώς όπως εξηγεί πολλοί πολίτες που δεν έχουν εμβολιαστεί και θέλουν να αποφύγουν το κόστος του PCR ή του rapid test καταφεύγουν σε υπερμαρκετ για τις αγορές τους και έτσι πλήττονται οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις. «ίσως θα έπρεπε να ληφθούν άλλα μέτρα και για αυτές τις περιπτώσεις» σημειώνει.
Τέλος ενόψει της «Μαύρης Παρασκευής» θυμίζουμε ότι θα πρέπει οι καταναλωτές:
- Να κάνουν έρευνα αγοράς και να ελέγχουν όχι μόνο την τιμή αλλά και την ποιότητα των προϊόντων.
- Να οριοθετήσουν τις ανάγκες τους και να προγραμματίσουν με λίστα τις αγορές που πρόκειται να κάνουν.
- Στις προσφορές συχνά αναγράφεται ότι δεν γίνονται αλλαγές, γι’ αυτό εάν μετανιώσετε, δεν έχετε τη δυνατότητα αλλαγής.
- Να ζητάνε πάντα την απόδειξη για τα προϊόντα που έχουν αγοράσει.
ΕΛΕΝΑ ΣΤΑΜΟΥ