Πέντε μήνες και… 17 τηλεφωνικές κλήσεις προς το τηλεφωνικό κέντρο δήλωσης βλαβών της ΔΕΥΑΙ έκανε η ιδιοκτήτρια ενός καταστήματος στην πλατεία στο Τζαμί της Καλούτσανης για να ελέγξουν και να αποκαταστήσουν μία βλάβη, όμως η ανταπόκριση υπήρξε μόνον από την λάθος υπηρεσία, δηλαδή την υπηρεσία της αποχέτευσης.
Όπως καταγγέλλει η ιδιοκτήτρια του καταστήματος, υπάλληλοι του τμήματος αποχέτευσης της ΔΕΥΑΙ πήγαν στο σημείο και βεβαίωσαν πως η βλάβη προέρχεται από το δίκτυο ύδρευσης και πως οι ίδιοι θα ενημέρωναν τους συναδέλφους του αρμόδιου τμήματος για να ανταποκριθούν και να την αποκαταστήσουν.
Πέντε μήνες μετά όπως καταγγέλλει, μιλώντας στο ITV η βλάβη εξακολουθεί να παραμένει, χωρίς την παραμικρή ενέργεια από την υπηρεσία ύδρευσης της ΔΕΥΑΙ με την ίδια να έχει φτάσει σε σημείο απόγνωσης, καθώς τα νερά λόγω της κατωφέρειας του εδάφους πλημυρίζουν το τμήμα της πλατείας στο οποίο έχει αναπτύξει τα τραπεζοκαθίσματα του καταστήματός της.
«Όπως καταλαβαίνετε, κανείς δε μπορεί να καθίσει στο χώρο που έχω νοικιάσει από τον δήμο και πληρώνω για τα τραπεζοκαθίσματα, γιατί καθόλη τη διάρκεια του 24ώρου τρέχουν νερά κάτω από τις καρέκλες και τα τραπέζια. Έχουν περάσει πέντε μήνες από την πρώτη φορά που ειδοποίησα τη ΔΕΥΑΙ και έκτοτε έχω πάρει άλλες 17 φορές τηλέφωνο. Ήρθαν κάποια συνεργεία της αποχέτευσης και βεβαίωσαν ότι πρόκειται για βλάβη του δικτύου ύδρευσης, μετά ήρθε ένας άλλος υπάλληλος που κοίταξε τη βλάβη χωρίς να παρέμβει και έκτοτε δεν εμφανίστηκε κανείς άλλος, με τα νερά να συνεχίζουν να τρέχουν προς την πλατεία και το κατάστημά μου», ανέφερε χαρακτηριστικά.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ