Την απόφαση της Δημοτικής Αρχής να προχωρήσει σε πλήρη αναδιάρθρωση των υπηρεσιών του Δήμου έκανε γνωστή ο Δήμαρχος, Μωυσής Ελισάφ, στην προ ημερήσιας διάταξης συζήτηση στο Δημοτικό Συμβούλιο, σημειώνοντας ότι η διαδικασία για νέο οργανόγραμμα έχει ήδη ξεκινήσει.
Η συζήτηση έγινε με αφορμή τοποθετήσεις συμβούλων της αντιπολίτευσης για τις ακυρώσεις διαγωνισμών από την Οικονομική Επιτροπή την προηγούμενη βδομάδα.
«Οφείλω να αναλάβω πλήρως όλες τις ευθύνες που υπάρχουν. Να αναλάβω ακέραια την ευθύνη για τις αστοχίες, τις ανεπάρκειες και τις ολιγωρίες. Όμως, αυτό δεν αρκεί ώστε να λυθεί το πρόβλημα», τόνισε στην τοποθέτησή του ο Δήμαρχος.
Υπογράμμισε με έμφαση ότι ο μεγάλος ασθενής είναι οι ίδιες οι υπηρεσίες του Δήμου κι αυτή είναι μια παθογένεια που έρχεται από το παρελθόν.
«Αυτό δεν αποτελεί απαξίωση των εργαζομένων και των υπηρεσιών. Υπάρχουν εργαζόμενοι πολύ ικανοί που κάνουν μεγάλες προσπάθειες και τους αξίζουν τα εύσημα», σημείωσε ο δήμαρχος και συμπλήρωσε ότι οι παθογένειες στις υπηρεσίες καταγράφονται και σε εκθέσεις ανεξάρτητων ελεγκτικών αρχών.
Μάλιστα ανέφερε ότι ακυρώσεις διαγωνισμών υπήρξαν και στο παρελθόν.
«Το πρόβλημα είναι διαχρονικό, δεν το εφηύρε η σημερινή δημοτική αρχή», υπογράμμισε ο Δήμαρχος.
Ο κ. Ελισάφ έκανε γνωστό ότι από τους εμπλεκόμενους υπαλλήλους της Οικονομικής Υπηρεσίες στις ακυρώσεις των διαγωνισμών έχουν ζητηθεί έγγραφες εξηγήσεις και κατέληξε κάνοντας γνωστό ότι η αναδιάρθρωση της Οικονομικής Υπηρεσίας θα ξεκινήσει άμεσα, ώστε να αποφευχθούν λάθη που βλάπτουν το συμφέρον του Δήμου και των πολιτών.