Στο πλαίσιο λήψης προληπτικών μέτρων και δεδομένου ότι ο ΔΕΔΔΗΕ αποτελεί την πιο κρίσιμη Μονάδα για την εύρυθμη λειτουργία όλων των υπολοίπων δομών της πόλης, ανακοινώνει ότι για μικρό χρονικό διάστημα, αναστέλλεται η εξυπηρέτηση με τη φυσική παρουσία των πελατών.
Η εξυπηρέτηση των πελατών μπορεί να γίνεται τηλεφωνικά με τους εξής τρόπους:
1. Στο Τηλεφωνικό Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών του ΔΕΔΔΗΕ 11500 ή 2111900500 όλο το εικοσιτετράωρο 7 ημέρες την εβδομάδα.
2.Στα τηλέφωνα:
2651069400 Τηλεφωνικό Κέντρο
2651069445 Εξυπηρέτηση πελατών
2651069446 Εξυπηρέτηση πελατών
2651069403 Γραμματεία
τις ώρες από 07:00 έως 15:00
Σημειώνεται ότι,
• Για την περίπτωση που για την εξυπηρέτησή σας απαιτείται φυσική παρουσία, τότε παρέχεται η δυνατότητα προγραμματισμένου ραντεβού στις εγκαταστάσεις μας, για την αποφυγή συνωστισμού και τη βέλτιστη εξυπηρέτηση του κοινού.
• Για την περίπτωση βλάβης – εκτός από το 11500 και 2111900500 μπορείτε να δηλώσετε το πρόβλημα ηλεκτροδότησης τους ακινήτου σας και στη διαδικτυακή εφαρμογή στον ιστότοπο του ΔΕΔΔΗΕ (www.deddie.gr).