Η βασική ιδέα που εφαρμόζεται είναι η «προσαρμοστική μάθηση», όπου ο αλγόριθμος πίσω από την πλατφόρμα αξιολογεί τακτικά την κατανόηση του μαθητή πάνω στην ύλη
Από αυτόν τον μήνα, το David Game College, ένα ιδιωτικό κολέγιο στο Λονδίνο, εγκαινιάζει μια «εναλλακτική μορφή εκπαίδευσης» με «όλα τα βασικά μαθήματα στην τάξη να διδάσκονται αποκλειστικά από προσαρμοστικές πλατφόρμες μάθησης που καθοδηγούνται από τεχνητή νοημοσύνη».
Στο πιλοτικό αυτό πρόγραμμα, που κοστίζει περίπου 27.000 λίρες ετησίως, θα συμμετάσχουν 20 μαθητές, ηλικίας 15 έως 17 ετών. Ο στόχος είναι να επιτραπεί στους μαθητές να προχωρούν με τον δικό τους ρυθμό μέσω της τεχνητής νοημοσύνης, λαμβάνοντας εξατομικευμένη υποστήριξη από «εκπαιδευτικούς συμβούλους» όποτε χρειάζεται.
Η βασική ιδέα που εφαρμόζεται είναι η «προσαρμοστική μάθηση», όπου ο αλγόριθμος πίσω από την πλατφόρμα αξιολογεί τακτικά την κατανόηση του μαθητή πάνω στην ύλη και στη συνέχεια δημιουργεί στοχευμένες διαδρομές για να βοηθήσει τον μαθητή να αποκτήσει τις απαραίτητες γνώσεις ή δεξιότητες.
Το David Game αναφέρει ότι το πρόγραμμα είναι κατάλληλο για «μη παραδοσιακούς μαθητές». Η ιδέα της προσαρμοστικής μάθησης που υποστηρίζεται από τεχνητή νοημοσύνη έχει χρησιμοποιηθεί με επιτυχία σε ορισμένους εξειδικευμένους τομείς, όπως ένα παιχνίδι που δημιουργήθηκε για εκπαιδευτικούς σκοπούς, το Dysolve, το οποίο βοηθά παιδιά με δυσλεξία.
Η τεχνητή νοημοσύνη (AI) χρησιμοποιείται ήδη σε αίθουσες διδασκαλίας σε όλη τη χώρα, βοηθώντας να ζωντανέψουν τα μαθήματα και να διευκολύνει, για παράδειγμα, την προετοιμασία των εκπαιδευτικών πλάνων.
Μάλιστα, την Τετάρτη, η κυβέρνηση ανακοίνωσε ένα νέο έργο για να βοηθήσει τους εκπαιδευτικούς να χρησιμοποιούν την AI με μεγαλύτερη ακρίβεια. Μια τράπεζα ανωνυμοποιημένων εκπαιδευτικών πλάνων και προγραμμάτων σπουδών θα χρησιμοποιηθεί για την εκπαίδευση διαφόρων μοντέλων εκπαιδευτικής τεχνητής νοημοσύνης, τα οποία στη συνέχεια θα βοηθούν τους εκπαιδευτικούς στη διόρθωση των εργασιών και στον σχεδιασμό των μαθημάτων τους.
«Η τεχνητή νοημοσύνη, όταν είναι ασφαλής και αξιόπιστη, αντιπροσωπεύει μια συναρπαστική ευκαιρία να προσφέρουμε βοήθεια στους διευθυντές των σχολείων μας και στους εκπαιδευτικούς με την καθημερινότητα της τάξης», δήλωσε ο Στίβεν Μόργκαν, υπουργός πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Όμως, σε αυτό το κολέγιο, η τεχνητή νοημοσύνη δεν προσφέρει απλώς μια χείρα βοηθείας – παίρνει τα ηνία.
Με πληροφορίες από SkyNews