Ως θετική εξέλιξη χαρακτήρισε ο πρώην αναπληρωτής υπουργός Υποδομών Σταύρος Καλογιάννης την απόδοση στην κυκλοφορία του πρώτου τμήματος του αυτοκινητόδρομου Πάτρα–Πύργος, τονίζοντας ωστόσο ότι το έργο θα μπορούσε να είχε ολοκληρωθεί πολύ νωρίτερα, αν δεν είχαν προηγηθεί πολιτικές αστοχίες και εσφαλμένοι χειρισμοί.
Όπως υπενθύμισε, η αρχική ένταξη του άξονα στη σύμβαση παραχώρησης της Ολυμπίας Οδού έγινε το 2007, αλλά το 2013 εξαιρέθηκε με απόφαση της τότε πολιτικής ηγεσίας. Στη συνέχεια, η κατάτμηση του έργου σε 8 εργολαβίες από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ–ΑΝΕΛ οδήγησε σε τεράστιες καθυστερήσεις και ακυρώσεις.
Ο κ. Καλογιάννης επεσήμανε πως μετά το 2019 η σημερινή κυβέρνηση κατάφερε να ξεμπλοκάρει το έργο, εντάσσοντάς το εκ νέου στη σύμβαση παραχώρησης, με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.
«Η εξέλιξη αυτή δικαιώνει όσους εργάστηκαν διαχρονικά για την υλοποίηση του έργου, αλλά και υπογραμμίζει την ανάγκη σχεδίου, συνέπειας και σοβαρότητας στη διαχείριση των μεγάλων δημοσίων υποδομών», κατέληξε.