Τρίτη 25.03.2025
More

    Μητσοτάκης: 4 εκατ. πολίτες θα αξιολογήσουν σύντομα τις δημόσιες υπηρεσίες

    Μια νέα πρωτοβουλία που στοχεύει την εύρυθμη λειτουργία των δημοσίων υπηρεσιών ανακοίνωσε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης.

    Όπως ενημέρωσε ο κ. Μητσοτάκης, τις επόμενες εβδομάδες, πολίτες θα λάβουν ένα ερωτηματολόγιο για να αξιολογήσουν τις υπηρεσίες του δημοσίου.

    Κατά τη διάρκεια της σύσκεψης στο υπουργείο Εσωτερικών, ο πρωθυπουργός ανέδειξε το στοίχημα της κυβέρνησης για ένα κράτος και δημόσιες υπηρεσίες που θα έχουν μετρήσιμα αποτελέσματα προς τους πολίτες. Ο πρωθυπουργός στάθηκε σε σειρά θεμάτων, όπως η αξιολόγηση των δημοσίων υπαλλήλων.

    Σχετικά με το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, ο κ. Μητσοτάκης υπογράμμισε την πρόοδο που έχει σημειωθεί στο Κτηματολόγιο αλλά και στο γενικότερα στον τομέα της Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

    Οι δηλώσεις του Κυριάκου Μητσοτάκη

    «Με μεγάλη ικανοποίηση διαπιστώνω ότι μέσα από μια σειρά από πρωτοβουλίες το κράτος, το δημόσιο αλλάζει και αλλάζει προς το καλύτερο. Για να μπορέσουμε να πετύχουμε τους φιλόδοξους στόχους που έχουμε θέσει. Χρειάζονται δύο συστατικά: το πρώτο είναι η πολιτική βούληση και το δεύτερο είναι η χρήση της τεχνολογίας που μπορεί να μας επιτρέψει να δούμε το δημόσιο και την επαφή του κράτους με τον πολίτη τελείως διαφορετικά απ’ ότι στο παρελθόν. Είναι κάτι που το έχουμε αποδείξει μέσα από το gov.gr και βρισκόμαστε μπροστά σε μια καινούργια φάση υλοποίησης πάρα πολλών έργων, χρηματοδοτούμενα από το Ταμείο Ανάκαμψης, τα οποία θα βελτιώσουν και την ίδια απόδοση του Δημοσίου και τον τρόπο με τον οποίο ο πολίτης και η επιχείρηση συναλλάσσεται με το ελληνικό δημόσιο».

    Ο κ. Μητσοτάκης αναφέρθηκε στις βασικές προτεραιότητες που είναι: η επιτάχυνση των προσλήψεων, η αξιολόγηση, που όπως είπε «έχει γίνει μια σημαντική δουλειά».

    Στη συνέχεια αναφέρθηκε στην πρωτοβουλία που αφορά την «οριζόντια αξιολόγηση των δημοσίων υπηρεσιών από τους ίδιους πολίτες». «Μέσα στο άμεσο χρονικό διάστημα, 4 εκατ. πολίτες θα λάβουν ένα πολύ αναλυτικό ερωτηματολόγιο αξιολόγησης των δημοσίων υπηρεσιών. Το ερωτηματολόγιο θα είναι εξαιρετικά χρήσιμο και για εμάς για να δούμε πού πρέπει να εστιάσουμε την προσοχή μας και να εγκαθιδρύσουμε μια ουσιαστική κουλτούρα λογοδοσίας. Ο τελικός κριτής των υπηρεσιών του κράτους πρέπει να είναι ο πολίτης και για πρώτη φορά θα του δώσουμε τα εργαλεία να μπορεί να μας αξιολογεί και να μας κάνει υποδείξεις για το πώς μπορούμε να βελτιωθούμε».

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ

    ΔΗΜΟΦΙΛΗ