Όταν τα μέσα ενημέρωσης σηκώνουν θέματα που αλιεύουν στα social media και τις προσωπικές αναρτήσεις είναι σαν να «αυτοκτονούν». Γιατί μέσο ενημέρωσης σημαίνει ότι διαμορφώνεις την κεντρική ατζέντα της επικαιρότητας και ξέρεις να το κάνεις με επαγγελματικό τρόπο ώστε να διατηρείται αφενός η κοινωνική συνοχή και αφετέρου να προκύπτει ενδιαφέρον για τον πολίτη που θέλει να είναι ενημερωμένος.
Μετά βέβαια από την έλευση των «κλικ» και των δημοσίων σχέσεων και των γραφείων επικοινωνίας και των κομματικών κέντρων, χάθηκε η μπάλα και σήμερα είναι δύσκολο να βρεις την άκρη.
Αλλά υπάρχουν και επιμέρους προβλήματα που πολλές φορές δεν τους δίνουμε σημασία. Στα ΜΜΕ δεν υπάρχει πια επαρκής αριθμός επαγγελματικού προσωπικού και δημοσιογράφοι. Ποιος να κάνει διασταύρωση σε μία φήμη; Ελάχιστο προσωπικό, σημαίνει δομικό πρόβλημα στην παραγωγή σωστού ενημερωτικού υλικού.
Μετά λείπουν πια και οι μάνατζερ και τα διευθυντικά στελέχη τα οποία ξέρουν και πώς να κάνουν βιώσιμο ένα ΜΜΕ και βαθιές πηγές έχουν και καλές ομάδες δημοσιογράφων μπορούν να φτιάξουν.
Όταν υπάρχουν τέτοιες βασικές ελλείψεις μην τα αποδίδουμε όλα στη διαπλοκή και τη διαφθορά.
ΦΙΛΗΜΩΝ ΚΑΡΑΜΗΤΣΟΣ