Έχει και το υπουργείο Παιδείας το δίκιο του, να λέει, ότι δυσκολεύεται να υποστηρίξει τη συνέχιση των ίδιων ωρών διδασκαλίας του Γραμμικού Σχεδίου στο Λύκειο, όταν η συμμετοχή είναι μόλις στο 4%…
Απλώς αυτή δεν είναι όλη η αλήθεια, επομένως δεν είναι και όλο το δίκιο με το μέρος του υπουργείου…
Είναι γνωστό σε όλους, ότι με μία ή δύο ώρες διδασκαλίας την εβδομάδα στο σχολείο, κανείς δε μπορεί ή δεν αισθάνεται έτοιμος να δώσει εξετάσεις για την εισαγωγή στην Καλών Τεχνών…
Όλη η προετοιμασία γίνεται εκτός σχολείου λοιπόν… Αλλά, όλο το προηγούμενο διάστημα, δεν είδαμε και κάποια διαμαρτυρία των ίδιων των εκπαιδευτικών, για να διεκδικήσουν περισσότερες ώρες…
Όπως συμβαίνει σχεδόν με όλα τα πράγματα στην Ελλάδα ο καθένας βολεύεται με τον τρόπο του…
Και κάπως έτσι, ακόμη και οι τυχόν ώρες που προέκυπταν σε σχολεία που δεν είχαν εκπαιδευτικούς εικαστικών, καλύπτονταν από αναπληρωτές…
Σταδιακά λοιπόν, αφού πάμε σε μείωση ωρών διδασκαλίας, θα καταργηθεί το μάθημα, επομένως δε θα χρειάζονται και αναπληρωτές…
Διαβάστε τώρα και το εξής επίσης τρελό, για το οποίο φέρουν ακέραια την ευθύνη κάποιοι εκπαιδευτικοί…
Το μάθαμε με αφορμή την υπόθεση του μαθητή ΕΠΑΛ, υποψήφιου των Πανελλαδικών, ο οποίος ενημερώθηκε ότι δε δικαιούται να δώσει εξετάσεις γιατί στο α’ τετράμηνο είχε βαθμό κάτω από τη βάση…
Μετά τις αντιδράσεις, υπήρξαν διευκρινίσεις και δόθηκε η άδεια να μετέχει στις εξετάσεις, αν και μάλλον θα χρειαστεί και διευκρινιστική εγκύκλιος…
Ευθύνη όμως έχει και το σχολείο, που παρείχε διαβεβαιώσεις στον μαθητή, ότι δε συντρέχει λόγος ανησυχίας, καίτοι λόγω των συνθηκών δεν είχε τη δυνατότητα να βελτιώσει το βαθμό του…
Σε άλλα σχολεία όμως, όπου δόθηκαν βαθμοί β’ τετραμήνου, καταγράφηκαν περιπτώσεις βαθμολόγησης μαθημάτων με αρκετές μονάδες λιγότερες από το πρώτο τετράμηνο…
Παρότι υπήρχε μία «οδηγία» να μην υπάρξει αυστηρότητα στη βαθμολογία του β’ τετραμήνου, για ευνόητους λόγους, κάποιοι εκπαιδευτικοί το τερμάτισαν…
Μπορεί να μην συμμετείχαν οι μαθητές στην τηλεδιδασκαλία, μπορεί να μην συμμετείχαν στην ασύγχρονη διδασκαλία, χίλια πράγματα μπορεί να υποθέσει κάποιος…
Με τον τρόπο αυτό όμως ο εκπαιδευτικός υποστηρίζει το μοντέλο της τηλεδιδασκαλίας, κρίνοντας ότι είναι επαρκές για να κριθεί ο μαθητής στους βαθμούς τετραμήνου…
Αν όμως έρθει το υπ. Παιδείας τον Σεπτέμβριο και εξετάσει ποιοι εκπαιδευτικοί συμμετείχαν και με ποιον τρόπο στην τηλεδιδασκαλία, σύγχρονη και ασύγχρονη, είναι οι ίδιοι που θα βγουν μαζί με τους συνδικαλιστές στο αντάρτικο…
Γιατί τότε η αξιολόγηση θα αφορά τους ίδιους, ενώ όταν οι ίδιοι αξιολογούν τις επιδόσεις των παιδιών, είναι καλή η εξ αποστάσεως διδασκαλία…