Σάββατο 02.08.2025
More

    Τα του Καίσαρος…

    Δηλαδή, τώρα για να καταλάβουμε κι εμείς η παράταξη Ζούμπα στην Περιφέρεια, δικαιώθηκε ή όχι; Γιατί η βιασύνη είναι κακός σύμβουλος

    Και προφανώς στη βιασύνη αυτή να ασκήσει αντιπολιτευτικό λόγο εξέδωσε και ένα δελτίο τύπου το απόγευμα της Τετάρτης με αναφορά στην ανακοίνωση της κας Κεφάλα για το αίτημα δημιουργίας Τομέα ΕΚΑΒ στο Ζαγόρι…

    Το οποίο αίτημα όπως λέει η παράταξη Ήπειρος Όλον το είχε καταθέσει και η ίδια πριν από κάποιο διάστημα…

    Και ασκεί κριτική στην κυβερνητική βουλευτή πως δεν πρέπει να αρκείται σε διαπιστώσεις αλλά να φροντίσει, ώστε να υλοποιούνται οι δεσμεύσεις και να γίνονται τα αναγκαία έργα…

    Μια χαρά θα έλεγε κάποιος…

    Τώρα όμως που πριν καν προλάβουν κάποιοι να διαβάσουν την ανακοίνωση, ήρθε ο πρόεδρος του ΕΚΑΒ και ανακοίνωσε τη δημιουργία βάσης του ΕΚΑΒ στο Ζαγόρι, τι έχει να πει η παράταξη;

    Μήπως ότι η Κυβέρνηση υλοποίησε μία πρόταση του κ. Ζούμπα;

    Ή μήπως είναι αληθέστερο, ότι αν δεν υπήρχε η παρέμβαση της βουλευτού Ιωαννίνων δε θα υλοποιούνταν το εν λόγω αίτημα;

    Αλλά ό,τι από τα δύο κι αν ισχύει, κανονικά, θα έπρεπε η παράταξη να βγάλει ένα δελτίο τύπου που να εκφράζει ευχαριστίες στην κα Κεφάλα, έστω που… προώθησε το δίκαιο αίτημα της παράταξης, το οποίο ικανοποιείται κιόλας!

    Η δε παράταξη «Κοινό των Ηπειρωτών» εκφράζει κάποιες – δικαιολογημένες και για εμάς – ενστάσεις και απορίες σχετικά με το πόρισμα των Επιθεωρητών Περιβάλλοντος για το έργο
    «Πηγάδια – Πλάκα…

    Και ζητά να δοθεί ολόκληρο στη δημοσιότητα και όχι κατ’ αποκοπή…

    Μέχρι εκεί να συμφωνήσουμε… Αλλά, ότι εμφανίζεται μετά από τόσα χρόνια (σχεδιασμός, μελέτη, δημοπράτηση, συμβασιοποίηση, υλοποίηση εργασιών) και ρωτά αν θα ήταν προτιμότερο να είχε εξεταστεί η κατασκευή σήραγγας αντί του διάνοιξης – ανακατασκευής του υφιστάμενου δρόμου και της μεγάλης παρέμβασης, το λες και λαϊκισμό…

    Και ρωτά αν εξετάστηκε και για ποιο λόγο και με ποια κριτήρια, απορρίφθηκε…

    Να απαντήσουμε εμείς, χωρίς να το ξέρουμε, αλλά πιθανολογώντας;

    Για τους ίδιους λόγους που η Εγνατία Οδός Α.Ε από τις αρχές της δεκαετίας του 2010 και έπειτα, ακόμη και επί της περήφανης διακυβέρνησης της χώρας από τον ΣΥΡΙΖΑ, με υπουργό Υποδομών τον κ. Σπίρτζη, υποστήριζε πως είναι τεχνικά και οικονομικά ασύμφορη η σύνδεση των Τζουμέρκων με την Εγνατία, μέσω Μπαλντούμας…

    Ούτε σήραγγες, ούτε κοιλαδογέφυρες γίνονται λόγω κόστους και γεωμορφολογίας σε αυτά τα εδάφη, έλεγαν τότε – βουλευτής ήταν ο κ. Στέφος, επικεφαλής στο Κοινό των Ηπειρωτών σήμερα – και συμφωνούσαν…

    Αλλά δρυός πεσούσης, που λέει η παροιμία…

    Μόλις υπήρξε καταγγελία πολιτών και η ομαδική ανακοίνωση συλλογικών φορέων, γεννήθηκε και η απορία…

    Ναι, αλλά φαντάζεται κανείς τι θα γινόταν αν έφτιαχναν σήραγγα και γινόταν κάποιος σεισμός τι θα έλεγαν οι ίδιοι; Γιατί δεν εξετάστηκε η διάνοιξη του υφιστάμενου δρόμου και επιλέχθηκε η σήραγγα;

     

     

    ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ

    από την εφημερίδα «ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ» στις 1-8-2025

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ

    ΔΗΜΟΦΙΛΗ