Κοντοζυγώνουν τα καλά νέα για δύο μεγάλα έργα στην περιοχή, με βάση αυτά που γράψαμε και χθες, για την «αναθεωρημένη» στάση του δημάρχου κ. Μπέγκα σε σχέση με το δεύτερο Κλειστό στο Βοτανικό (μια φορά κι έναν καιρό) και την Τεχνόπολη…
Όπως γράψαμε, αυτή η στάση αποτέλεσε μία ισχυρή ένδειξη, ότι κάτι ανοιχτό υπάρχει μεταξύ άνω και κάτω πλατείας και αυτή η εκτίμηση ενισχύθηκε με βάση κάποιες πληροφορίες…
Εμείς γράψαμε ότι μπορεί να είναι και ο δακτύλιος στη μέση και μάλλον θα επιβεβαιωθούμε, με τις δύο πλευρές να κάνουν αμοιβαίες υποχωρήσεις σε ανοιχτά ζητήματα…
Και κάπως έτσι μας προέκυψε ο δήμος Ιωαννιτών υπερασπιστής του Πάρκου Τεχνολογίας και Έρευνας της Περιφέρειας κρίνοντας υπερβολή τη χωροθέτηση και μελλοντική λειτουργία της Τεχνόπολης και παράλληλα η «αναθεώρηση» της χωροθέτησης του Β’ Κλειστού από το Βοτανικό σε κάποια άλλη θέση βόρεια του ΠΕΑΚΙ..
Που με δυο λόγια μπορεί να εννοήσουμε ως Β’ Κλειστό και το πρώην Κλειστό Ξιφασκίας που έχει χωροθετηθεί και είναι μία προχωρημένη διαδικασία σε επίπεδο εγκρίσεων και αδειοδοτήσεων…
Αν μας προκύψει και μία εγκεκριμένη χρηματοδότηση, έδεσε το γλυκό και σύντομα – ίσως και μέσα στο μήνα – να έχουμε νέα και για το Κλειστό Ξιφασκίας και για το επίμαχο τμήμα του δακτυλίου με το επίχωμα και τους χαλικοπασσάλους….
Με αφορμή στο μεταξύ την έναρξη της σχολικής χρονιάς και τα προβλήματα που παρατηρήθηκαν ήδη από την αρχή στις μετακινήσεις των μαθητών με δημοσίας χρήσης οχήματα, η Περιφέρεια Ηπείρου έχει υποχρέωση να τοποθετηθεί δημόσια…
Αντί να στέλνει τους γονείς και κηδεμόνες των παιδιών να τα βρουν είτε με τους οδηγούς ταξί είτε με το Αστικό ΚΤΕΛ που εκτελούν τα δρομολόγια, να ξεκαθαρίσει τι άλλαξε φέτος σε σχέση με πέρυσι και τι είναι αυτό που ισχύει τελικά…
Θεωρούμε αδιανόητο μέχρι και τον Ιούνιο να εκτελούνταν μαθητικά δρομολόγια και τον Σεπτέμβριο τα ίδια δρομολόγια να μην δικαιολογούνται και οι μαθητές να είναι υποχρεωμένοι να αναζητήσουν άλλο μέσο μετακίνησης και φυσικά να πληρώνουν για αυτήν…
Αν έχει αλλάξει ο Νόμος να βγουν να το καταγγείλουν…
Αν η ευθύνη είναι των διευθυντών των σχολείων επίσης να κάνουν το ίδιο…
Πήραν τη… μεζούρα μαθαίνουμε κάποιοι διευθυντές και «κόβουν μέτρα» από την απόσταση που έχει να διανύσει κάποιος μαθητής από το σπίτι του ως το σχολείο…
Και αν η απόσταση – στο χάρτη πάντα – βγαίνει 2,450 μέτρα, δε δικαιολογεί το μαθητικό δρομολόγιο που καλύπτεται στα 2,5 χιλιόμετρα…
Και τι θα κάνει ο μεταφορέας που δεν έχει εγκεκριμένο δρομολόγιο;
Θα μεταφέρει δωρεάν τους μαθητές, ευελπιστώντας πως κάτι θα αλλάξει στην πορεία και θα πληρωθεί;
Ή θα χρεωθεί από την τσέπη του ο ίδιος ή η εταιρεία τα μαθητικά δρομολόγια και εφόσον δεν πληρωθεί, θα πρέπει να προσφύγει στη Δικαιοσύνη;
Και μπορεί να μην το λένε φωναχτά (ακόμη τουλάχιστον) αλλά είναι και κάποιοι που τους οφείλονται χρήματα από πέρυσι όπου εκτέλεσαν μαθητικά δρομολόγια, χωρίς να είναι βέβαιοι ότι θα πληρωθούν…
Εμείς βγάζουμε το καπέλο με σεβασμό σε όλους εκείνους που ανέλαβαν στο παρελθόν και αναλαμβάνουν και σήμερα την ευθύνη να κάνουν τα μαθητικά δρομολόγια για να μην αφήσουν στο δρόμο τα παιδιά, χωρίς όμως να είναι βέβαιοι κιόλας ότι θα πληρωθούν…
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ
από την εφημερίδα «ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ» 18-9-2025