Προφανώς δεν ήταν η στήλη που έγραψε πρώτη, από τα μέσα της περασμένης εβδομάδας για την ανάγκη να μπει «φρένο» στις πωλήσεις όλων των προϊόντων από τα σούπερ μάρκετς…
Αλλά έχουμε κάθε λόγο να μεταφέρουμε την ικανοποίηση πολλών επαγγελματικών κλάδων και τοπικά, από την ΚΥΑ που προωθεί το υπ. Ανάπτυξης σχετικά με τα προϊόντα, η πώληση των οποίων απαγορεύεται για το διάστημα του lockdown…
Δεν είναι για να πανηγυρίζει κανείς, να το ξεκαθαρίσουμε…
Αλλά είναι το ελάχιστο αυτονόητο, που έπρεπε να πράξει η πολιτεία, σε μία χρονική στιγμή κατά την οποία μπαίνει λουκέτο σε χιλιάδες επιχειρήσεις με κρατική εντολή…
Θα πει κάποιος, ότι επιτρέπεται η πώληση των ειδών αυτών μέσω διαδικτύου, αλλά αυτό είναι κάτι που δε μπορεί να απαγορευτεί…
Ενώ υπάρχει η δυνατότητα και σε κάθε επιχείρηση, ακόμη και σε αυτές που έχουν κλείσει με κρατική εντολή, να πράξουν το ίδιο, να μην το ξεχνάμε…
Δε θυμόμαστε άλλοτε στο παρελθόν – στα 18 και πλέον χρόνια στο επάγγελμα τουλάχιστον – να έχει τόσο ισχυρό παρεμβατικό ρόλο και «φωνή» το Επιμελητήριο Ιωαννίνων…
Και αυτό καταγράφεται στα θετικά της διοίκησης και προσωπικά του προέδρου του κ. Δημητρίου, που έχει κάθε λόγο να αισθάνεται ικανοποιημένος από αυτήν την συνεχόμενη διεκδικητική παρουσία του φορέα που κερδίζει συνεχώς έδαφος…
Αυτό βέβαια δε μπορεί να αρέσει σε όλους – και δεν αναφερόμαστε στα εσωτερικά του Επιμελητηρίου – αλλά έτσι έχει η κατάσταση…
Γι’ αυτό μάλλον κάποιοι ψάχνονταν χθες και πότε ξίνιζαν τα μούτρα τους για την πολυκοσμία στο Επιμελητήριο και πότε εξέφραζαν απορίες, γιατί δεν έγινε η επίσκεψη Τσίπρα στην αίθουσα συνεδριάσεων του Επιμελητηρίου στην Αραβαντινού…
Εμείς οφείλουμε πάντως και να το καταγράψουμε και να το σχολιάσουμε…
Για τη ΔΕΥΑΙ δε σχολιάσαμε κάτι στο χθεσινό φύλλο μετά την απολογιστική συνέντευξη Τύπου του προέδρου και του αντιπροέδρου…
Αλλά σε κάθε περίπτωση, ο απολογισμός μέχρι στιγμής κλίνει περισσότερο προς το θετικό και όχι προς το αρνητικό…
Και πέρα από όλα αυτά που παρουσίασαν και ανέλυσαν οι κ.κ Μπαρτζώκας και Μάντζιος στη συνέντευξη Τύπου, εμείς θα σταθούμε σε κάτι, που θεωρείται αυτονόητο για πολλούς και ευτελές για κάποιους άλλους…
Και αυτό είναι η ανταπόκριση της υπηρεσίας σε κάθε αίτημα ή παράπονο πολίτη… Όσοι έχει τύχει να το βιώσουν αυτό εδώ και χρόνια, ξέρουν πολύ καλά για τι ακριβώς συζητάμε…
Αν λοιπόν έχουν καταφέρει στη διοίκηση να βρουν έναν τρόπο να ανταποκρίνονται στην αυτονόητη ανάγκη του πολίτη – πελάτη να επικοινωνήσει για οποιοδήποτε ζήτημα τους απασχολεί με την επιχείρηση, έχουν κάνει ένα μεγάλο βήμα για την αποκατάσταση του κύρους της, την οποία μνημόνευσε και ο κ. Ελισάφ…
Του ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ