Είχαμε την αίσθηση, ότι εμείς είμαστε περισσότερο μπερδεμένοι με την ιστορία του έργου οδοφωτισμού (led) στον δήμο Ιωαννιτών και με τη μελέτη…
Αλλά, μας φαίνεται – μετά την ακύρωση της διακήρυξης – ότι δεν είμαστε μόνοι μας…
Για την ακρίβεια, περισσότερο μπερδεμένοι μας φαίνονται όλοι οι υπόλοιποι και δη εκείνοι που είναι καθ’ ύλην αρμόδιοι…
Μπορεί και να κάνουμε λάθος, αλλά μέχρι πριν μερικούς μήνες ακούγαμε, ότι «διορθώθηκε» η διακήρυξη, γιατί η προηγούμενη περιείχε «φωτογραφικούς» όρους…
Αφού άλλαξε λοιπόν η προηγούμενη διακήρυξη, τώρα που θα την αλλάξουμε και πάλι, η ευθύνη ανήκει ξανά σε εκείνους που έφτιαξαν την πρώτη;
Πάντως έγινε ό,τι έγινε με το έργο του οδοφωτισμού, πέρασαν τρεις μέρες και πλην της ανακοίνωσης – που δεν έλεγε και τίποτε επί της ουσίας – ο δήμος Ιωαννιτών δεν βγήκε μπροστά…
Και είναι ένα σοβαρό έλλειμμα, αυτό που το παρατηρούμε γενικότερα στα θέματα που είτε είναι είτε η δημοτική αρχή θεωρεί ως σημαντικά…
Για παράδειγμα, επέλεξε μόνη της να υποβαθμίσει την απόφαση για την κεντρική πλατεία, στέλνοντας απλώς μία τυπική ανακοίνωση…
Εμείς δε λέμε, ότι έπρεπε να κάνει πανηγυρική εκδήλωση, αλλά μία συνέντευξη Τύπου – παρουσίαση, με τους μελετητές, είναι και κάτι εύκολο και κυρίως είναι απαραίτητο…
Δεν το έκανε, και την επομένη προέκυψε και η ακύρωση του διαγωνισμού για τα led, επομένως χάθηκε το όποιο πλεονέκτημα να παρουσιάσει μία πρωτοβουλία, να βγει μπροστά με ένα έργο και να επενδύσει, πολιτικά και επικοινωνιακά σε αυτό…
Αντιθέτως, τι έγινε; «Χάθηκε» το έργο της πλατείας, με την παράταξη Μπέγκα, να κερδίζει σε δημοσιότητα και επικοινωνία, με τη συνέντευξη Τύπου, ήρθε ως «κερασάκι στην τούρτα» και το έργο του οδοφωτισμού και ξαφνικά βρέθηκε σε θέση άμυνας…
Δεν το λες και επιτυχημένο πολιτικό και επικοινωνιακό σχεδιασμό…
Κάτι άσχετο, αλλά σημαντικό τον καιρό που ζούμε… Πολύς λόγος γίνεται για την επιστροφή των μαθητών στα σχολεία, που είναι απαραίτητη για όλους και δη για τα παιδιά μας…
Δε βλέπουμε βέβαια και τόσο μεγάλη πίεση από τους εκπαιδευτικούς γι’ αυτό, αλλά αυτό μπορεί να υπάρχει και να μην καταγράφεται…
Υπάρχει όμως μία μερίδα εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, που ούτε θέλουν την επιστροφή στο σχολείο, ούτε όμως κάνουν και κάτι με την τηλεκπαίδευση, από την οποία απέχουν προκλητικά…
Οι άδειες (ειδικές και μη) δίνουν και παίρνουν, οι αναπληρώσεις μαθημάτων γίνονται σε καθημερινή βάση και τα e-mail από τις σχολικές μονάδες φτάνουν το ένα πίσω από το άλλο για αλλαγές προγράμματος και ούτω καθεξής…
Με δύο λόγια είναι κάποιοι (δυστυχώς φαίνεται πως είναι αρκετοί) που την έχουν καταβρεί με την… τηλεκπαίδευση, αφού ούτε σχολείο πηγαίνουν, ούτε στον υπολογιστή τους μπαίνουν για να κάνουν μάθημα!
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ