Σάββατο 23.11.2024
More

    Τα του Καίσαρος…

    Θα αποφύγουμε την δραματική επικαιρότητα, όπως αυτή εξελίσσεται πλέον στην Ουκρανία και θα αναφερθούμε σήμερα σε μία ιστορία από εκείνες που σε κάνουν να γελάς και να νευριάζεις ταυτόχρονα…

    Από την προηγούμενη Τρίτη, περιμέναμε ένα δέμα από την Αθήνα, το οποίο εστάλη με τα ΕΛΤΑ και περιμέναμε την ειδοποίηση της άφιξης, για να το παραλάβουμε, με τη διαδικασία της αντικαταβολής…

    Ας παραβλέψουμε το γεγονός, ότι το δέμα έφτασε στην πόλη μας, μία εβδομάδα μετά…

    Ήρθε ένα ηλεκτρονικό μήνυμα, ότι έχει φτάσει το δέμα και σπεύσαμε να το παραλάβουμε…

    Κατά τη διαδικασία, η υπάλληλος των ΕΛΤΑ μας ζήτησε την ταυτότητα για την ταυτοπροσωπία, τη δώσαμε και περιμέναμε την ολοκλήρωση της συναλλαγής…

    Στην αρχή κάτι ψιθύρισε, περί «κοκκινίσματος», αλλά δεν καταλάβαμε περισσότερα, πέρα από το ότι ήδη είχε καθυστερήσει η διαδικασία…

    Μετά από δύο λεπτά μας ενημέρωσε, ότι δε μπορούμε να παραλάβουμε το δέμα, γιατί το σύστημα των ΕΛΤΑ, μας αναγνωρίζει σε μία «κόκκινη λίστα», για κάποια οφειλή, αν καταλάβαμε καλά…

    Απορήσαμε, γιατί ουδέποτε είχαμε δημιουργήσει οφειλή και ήρθε και κάποιος υπεύθυνος, που μας ενημέρωσε, ότι πρόκειται για θέμα του συστήματος, καθώς κάποιος με το ίδιο ονοματεπώνυμο με το δικό μας, είναι σε αυτή τη λίστα των «ανεπιθύμητων» πελατών…

    Όμως, είναι τόσο «έξυπνο» αυτό το ηλεκτρονικό σύστημα στα ΕΛΤΑ, που δε μπορεί να διαχωρίσει δύο άτομα με το ίδιο ονοματεπώνυμο, με άλλον τρόπο, ούτε καν με την ταυτότητα του πολίτη!

    Ευγενέστατοι οι υπάλληλοι, μας είπαν, ότι δεν είναι δική μας ευθύνη και πως η διαδικασία του «απεγκλωβισμού» του δέματος, προϋποθέτει την αποστολή αιτήματος από το υποκατάστημα, με τα δικά μας στοιχεία, προς τα κεντρικά των ΕΛΤΑ…

    Το οποίο έγινε και μία ώρα μετά ήρθε η αποδοχή του αιτήματος και η έγκριση της αποδέσμευσης του δέματος, με την επισήμανση, ότι θα είχαμε περιθώριο μίας ημέρας – και όχι 20 ημερών όπως έγραφε το αρχικό μήνυμα – να το παραλάβουμε…

    Διαφορετικά, το δέμα θα «εγκλωβιζόταν» και πάλι και δε θα μπορούσαμε να το παραλάβουμε…

    Αφού πήγαμε για τρίτη φορά σε δύο ημέρες στα ΕΛΤΑ, παραλάβαμε το δέμα, με το προσωπικό να ζητά συγνώμη, για την ταλαιπωρία μας, επαναλαμβάνοντας, ότι πρόκειται για λειτουργικό πρόβλημα του συστήματος και όχι δικό μας…

    Το αυτονόητο και προφανές, είπαν βέβαια οι υπάλληλοι… Το θέμα όμως είναι, αν φτάσαμε στο 2022 και είναι λογικό για τα ΕΛΤΑ, που πρόσφατα μάλιστα διαβάσαμε και τις ανακοινώσεις του εκσυγχρονισμού στην παραλαβή, διανομή και αποστολή των δεμάτων, να μην μπορεί να λύσει το προφανές…

    Ότι έχει ένα ηλεκτρονικό σύστημα που αναγνωρίζει τον κάθε πολίτη – πελάτη, μόνο από το ονοματεπώνυμο και δε μπορεί να τον διακρίνει, ούτε καν με την επίδειξη της ταυτότητας ή με οποιοδήποτε άλλο έγγραφο ταυτοπροσωπίας… Αδιανόητο, πραγματικά.

     

     

    ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ

    Από την εφημερίδα «ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ»

     

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ

    ΔΗΜΟΦΙΛΗ