Θα συμφωνήσουμε απόλυτα με την κοινή επιστολή προς τον δήμαρχο Μ. Ελισάφ, των Συλλόγων Γονέων – Κηδεμόνων με αντικείμενο τις ελλείψεις σε ηλεκτρονικούς υπολογιστές και υποδομές για μαθητές αλλά και εκπαιδευτικούς…
Αν και για τη δεύτερη κατηγορία, αυτή των εκπαιδευτικών, θεωρούμε πως ο αριθμός εκείνων που δε διαθέτουν υπολογιστή ή διαδίκτυο, είναι εξαιρετικά μικρός…
Εκπαιδευτικοί που «σουλατσάρουν» με τις ώρες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης το καλοκαίρι, ποστάροντας φωτογραφίες και σχολιάζοντας, δε φανταζόμαστε, ότι μπορεί να ανήκουν σε αυτήν την κατηγορία…
Επομένως ο αριθμός εκείνων που (ίσως) δε διαθέτουν υπολογιστή ή διαδίκτυο ή και γνώσεις ακόμη, είναι μικρός… Και αυτοί που είναι όμως, ας φροντίσουν να μάθουν και μάλιστα
γρήγορα…
Διαβάζουμε ωστόσο κάποιες ανακοινώσεις παρατάξεων στις κατά τόπους ΕΛΜΕ ή στους Συλλόγους Δασκάλων Πρωτοβάθμιας που αξίζει να σχολιαστούν…
Ξεκαθαρίζουμε εξαρχής, πως το τελευταίο που θα θέλαμε να δούμε ως αποτέλεσμα της τρέχουσας κρίσης είναι, να οδηγούνται στην απόλυση όσοι εκπαιδευτικοί δεν καταφέρνουν να αξιοποιήσουν την τεχνολογία και να χρησιμοποιήσουν την τηλεκπαίδευση…
Από την άλλη όμως, δε μπορεί να μείνει ασχολίαστη και η άποψη κάποιων, ότι όλα γίνονται ακριβώς γι’ αυτό…
Το ότι το μέτρο της συμμετοχής των εκπαιδευτικών στην τηλεκπαίδευση, είναι προαιρετικό, δε σημαίνει κιόλας, ότι πρέπει να να πάνε διακοπές…
Το ευτύχημα ακριβώς είναι, ότι η συντριπτική πλειονότητα των δασκάλων και των καθηγητών, όπως διαπιστώνουμε από την αξιοποίηση των νέων εργαλείων από τα δικά μας παιδιά, και τα χρησιμοποιεί και τα αξιοποιεί…
«Τρελάθηκαν» λοιπόν κάποιοι και ζητούν από τους συναδέλφους τους, να απέχουν από τη διαδικασία, δείχνοντας όμως παράλληλα την αλληλεγγύη τους στους μαθητές!
Πώς θα γίνει αυτό δεν το λένε, ούτε το καταλαβαίνουμε, αλλά ένας τρόπος θα ήταν να κάνει ένα ποστάρισμα ο εκπαιδευτικός που δε συμμετέχει στην τηλεκπαίδευση που να στέλνει μήνυμα στους μαθητές του, ότι τούς σκέφτεται συνέχεια, αλλά από λόγους ιδεολογικούς δε συμμετέχει στην τηλεκπαίδευση…
Και «τρελάθηκαν» ακόμη περισσότερο όταν διαπίστωσαν, ότι η διοίκηση απαιτεί πλήρη αναφορά για το ποιοι εκπαιδευτικοί μπαίνουν στο σύστημα και πως το χρησιμοποιούν…
Καλούν τις διευθύνσεις των σχολείων μάλιστα να μη δώσουν τα στοιχεία στη διοίκηση, λες και δεν καταλαβαίνουν, ότι τα στοιχεία (τους) είναι ήδη στη διάθεση του υπουργείου και της διοίκησης…
Μόλις την περασμένη Πέμπτη, στην «Ε» παρουσιάσαμε αναλυτικά τους αριθμούς των ψηφιακών τάξεων στην Ήπειρο, τον αριθμό των εκπαιδευτικών, που συμμετέχουν σε αυτές και τον αριθμό των μαθητών. Ρε ζόρια που τραβάνε μερικοί…