Τελικά, το είπαν και το έκαναν στο Υποδομών – Μεταφορών και συνολικά στην Κυβέρνηση…
Είπαν, ότι θα προχωρήσουν στη δημοπράτηση για το Γιάννενα – Κακαβιά και προχώρησαν…
Το θέμα δεν είναι αν τους πίστεψαν ή δεν τους πίστεψαν το προηγούμενο διάστημα και για ποιους λόγους…
Αν και αυτό το τελευταίο έχει τη σημασία του, γιατί μέχρι και πριν λίγες εβδομάδες υπήρχαν κορυφαία στελέχη του κόμματος σε τοπικό επίπεδο που είτε αμφισβητούσαν την ετοιμότητα του Υποδομών, είτε την ίδια την προοπτική έγκαιρης ολοκλήρωσης των διαδικασιών για τη δημοπράτησή του…
Να μην τα ξεχνάμε αυτά… Γιατί κάπως μας φαίνεται, ότι δε… χάρηκαν όλοι στην τοπική Ν.Δ με τη δημοπράτηση του έργου…
Αυτό είναι το ένα σκέλος… Το δεύτερο έχει να κάνει με τις επόμενες κινήσεις, γιατί όπως άφησε να εννοηθεί μιλώντας στο ITV, ο υφυπουργός Γ. Καραγιάννης, ο Πρωθυπουργός θα ανακοινώσει και την χρηματοδότηση της μελέτης για τη σιδηροδρομική σύνδεση…
«Καταργώντας» μέσα σε λίγες μόνον ημέρες, δύο βασικά πεδία άσκησης κριτικής της αντιπολίτευσης, σε τοπικό επίπεδο, για τα κυβερνητικά πεπραγμένα…
Περιμένουμε με ενδιαφέρον πάντως την επόμενη ανακοίνωση του τοπικού ΣΥΡΙΖΑ, για τα κυβερνητικά πεπραγμένα και δη για την Ιόνια οδό…
Για τη σιδηροδρομική σύνδεση δε λέμε το ίδιο, γιατί το θέμα αυτό το είχε «|χρεωθεί» το «Κοινό των Ηπειρωτών» και ο Γ. Ζάψας, που είναι γεγονός, ότι ο ίδιος το κίνησε σε τοπικό, περιφερειακό επίπεδο…
Με τις δημόσιες παρεμβάσεις του, τις επιστολές και τις τοποθετήσεις του στο περιφερειακό συμβούλιο, που προκάλεσαν έκτοτε και την κινητοποίηση της περιφερειακής αρχής…
Είναι εξαιρετικά ενδιαφέρουσα αυτή η ιστορία με το διακρατικό πρόγραμμα για τον Αώο και την προοπτική ενός διασυνοριακού πάρκου, με επίκεντρο τον ποταμό…
Αξίζει να διαβάσετε στη σελίδα 7 της «Ε» που κρατάτε σήμερα στα χέρια σας, την προσέγγιση του Γιώργου Τάσιου, εκ των πρωτεργατών της ιδέας της συνεργασίας μεταξύ των δύο χωρών…
Γιατί, τέτοιες προσεγγίσεις θα λέγαμε, ότι ανοίγουν και σε εμάς τα μάτια, για περισσότερους και πιο διευρυμένους ορίζοντες και αντίστοιχα περισσότερες προοπτικές…
Υπάρχει λοιπόν μία προοπτική που συμπεριλαμβάνει την Unesco και την πιθανότητα ένταξης στους καταλόγους των προστατευόμενων πολιτιστικών μνημείων της, της Καστροπολιτείας των Ιωαννίνων αλλά και για το νησάκι της Παμβώτιδας…
Με την ολοκλήρωση των οδικών υποδομών με την Ιόνια οδό και με τα τμήματα στο εσωτερικό της γειτονικής Αλβανίας, όπου και εκεί χρηματοδοτούνται και κατασκευάζονται αυτοκινητόδρομοι, μπορεί να προκύψει μία ενδιαφέρουσα διασύνδεση…
Που να αφορά στις Καστροπολιτείες του Ντουμπρόβνικ στην Κροατία, του Κότορ στο Μαυροβούνιο, του Αργυροκάστρου στην Αλβανία και του Κάστρου των Ιωαννίνων…
Ιδέες λοιπόν υπάρχουν, υποδομές γίνονται, γιατί να μην την «τρέξουμε» την πρόταση;
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ