Δευτέρα 25.11.2024
More

    Τα του Καίσαρος

    Ευθυμήσαμε προχθές διαβάζοντας και μεταφέροντας τη δήλωση του Λευτ. Αυγενάκη ότι στην Ελλάδα οι αγρότες δεν έχουν προβλήματα, γιατί τα έχει λύσει η Κυβέρνηση του Κυρ. Μητσοτάκη…

    Σε αντίθεση με τους Γερμανούς αγρότες που έχουν βγει στους δρόμους και έφτασαν με τα τρακτέρ στην Πύλη του Βραδεμβούργου…

    Τι να μεσολάβησε άραγε και είπε χθες ότι «η Κυβέρνηση στέκεται στο πλευρό των αγροτών και δε θα διστάσει να συγκρουστεί για να λύσει προβλήματα και να αποβάλλει το άγχος, τις αγωνίες και την ανασφάλεια από τους Έλληνες αγρότες»;

    Πώς έγινε και από τη Δευτέρα που οι αγρότες στην Ελλάδα δεν είχαν προβλήματα, φτάσαμε στην Πέμπτη που η Κυβέρνηση δηλώνει παρούσα για να λύσει τα προβλήματα των αγροτών (αυτά που… δεν υπάρχουν) δεν το ξέρουμε…

    Αλλά, φανταζόμαστε ότι όλο και έπαιξαν ρόλο οι κινητοποιήσεις με τα τρακτέρ να βγαίνουν στον θεσσαλικό κάμπο και σταδιακά και στην υπόλοιπη χώρα…

    Εν τω μεταξύ, για το σύνολο της πρωτογενούς παραγωγής, αλλά ειδικά για τους κτηνοτρόφους – παραγωγούς γάλακτος, η κατάσταση είναι δραματική…

    Εμείς ήμασταν μεταξύ εκείνων που λέγαμε πέρυσι, ότι μπορεί όντως να έχουν αυξηθεί τα λειτουργικά κόστη και τα κόστη παραγωγής για τις μονάδες, από την άλλη όμως ήταν γενικώς παραδεκτό, ότι είχαν πάρει και τις καλύτερες τιμές στο γάλα…

    Φέτος όμως που τα λειτουργικά κόστη έγιναν μεγαλύτερα και το κόστος παραγωγής συνολικά εκτοξεύτηκε, είναι αδιανόητο να παίρνουν τιμές στο γάλα, 0,10 πιο κάτω από πέρυσι…

    Ενώ οι τιμές των γαλακτοκομικών και τυροκομικών προϊόντων στα ράφια των σούπερ μάρκετ είναι αυξημένες πάνω από 20% από πέρυσι…

    Κάτι δε γίνεται καλά, αλλά πλέον είμαστε βέβαιοι, ότι δεν είναι μόνον ένα αυτό που δε γίνεται καλά, αλλά είναι πολλά…

    Τα οποία αμφιβάλλουμε, ότι μπορούν να επιλυθούν και από τη σημερινή Κυβέρνηση, όπως δεν επιλύθηκαν και από καμία άλλη Κυβέρνηση του παρελθόντος…

    Το παρατηρούσαμε και χθες πηγαίνοντας προς το Πανεπιστήμιο από τη λεωφόρο Νιάρχου…

    Έχουμε γράψει πολλές φορές ότι απολαμβάνουμε τον δρόμο αυτό γιατί μπορείς από το κέντρο να φτάσεις στο Πανεπιστήμιο και αντίστροφα σε επτά λεπτά, χωρίς να σταματήσεις πουθενά και κυρίως χωρίς να κινδυνέψεις…

    Αυτό όμως ισχύει μόνον αν κινείσαι με το Ι.Χ…

    Γιατί αν είσαι πεζός και πρέπει να κινηθείς προς κάποιο σημείο κατά μήκος του δρόμου, είναι το πιο επικίνδυνο που μπορείς να κάνεις, να διασχίσεις κάθετα τη Νιάρχου…

    Αναρωτιόμαστε ειλικρινά, αν η μελέτη προέβλεπε από την αρχή της οδού στον κόμβο στο στρατόπεδο μέχρι τον κόμβο στο Πανεπιστήμιο μία και μόνο διάβαση πεζών ή αν έγινε κάποιο λάθος στην εφαρμογή της μελέτης…

    Μπορεί να έχει χαρακτηριστικά αυτοκινητοδρόμου η Νιάρχου, αλλά είναι μέσα στον αστικό ιστό και θα πρέπει να δίνει διεξόδους στους πεζούς…

    Και διέξοδος δεν μπορεί να είναι να καβαλάνε τα διαχωριστικά στις νησίδες για να περάσουν απέναντι…

     

     

    ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ

    ΔΗΜΟΦΙΛΗ