Το πώς έφτασε η περιοχή των Ιωαννίνων στο σημείο της μειωμένης τουριστικής κίνησης το καλοκαίρι, είναι προς διερεύνηση…
Από πολλούς φορείς που έχουν την αρμοδιότητα και όχι από τον τοπικό Τύπο…
Εμείς απλώς μπορούμε να εκφέρουμε την άποψή μας… Γνώση όμως για το τι έγινε ακριβώς δεν έχουμε…
Διότι, η γνώμη προϋποθέτει γνώση των πραγμάτων, επομένως καλό θα είναι να μιλάνε οι γνωρίζοντες για αυτά…
Απλώς, αυτό που με το οποίο τρελαινόμαστε ξέρετε ποιο είναι;
Να εμφανίζονται ως εκείνοι με τη μεγαλύτερη ανησυχία και προβληματισμό για την κατάσταση, οι άμεσα ενδιαφερόμενοι επαγγελματίες του κλάδου του τουρισμού…
Δηλαδή, πως μπορεί κάποιος να αποδεχθεί ως φυσιολογική την αντίδραση των ξενοδόχων σήμερα στα Γιάννενα που κλαίνε κι οδύρονται για τη μειωμένη τουριστική κίνηση, όταν οι ίδιοι…
… ήταν εκείνοι που όλο το χειμώνα μας βομβάρδιζαν με δελτία τύπου και ανακοινώσεις για το πόσο δημοφιλής προορισμός έγιναν τα Γιάννενα…
Για το πόσο έχουν αυξηθεί οι διανυκτερεύσεις των επισκεπτών στην πόλη…
Για το τι θα σημάνει για την τοπική οικονομία η καθιέρωση του προορισμού Ιωάννινα μέσα από την ανάδειξη του city break…
Για τις πληρότητες στο 100% Χριστούγεννα, Πάσχα, τριήμερα, αργίες, Αγίου Πνεύματος…
Για την πρώτη επιλογή της πόλης μας ως προορισμός σχολικών εκδρομών…
Κάποια στιγμή που στα Γιάννενα μιλούσαν για πλέον του 90% πληρότητες την περίοδο του Πάσχα, ενώ η αλήθεια ήταν διαφορετική, επισημάναμε από τη στήλη, ότι καλό θα είναι πρωτίστως για τους ίδιους και στη συνέχεια για την ανάδειξη της αλήθειας, να ανταποκρίνονται αυτά που λένε στην πραγματικότητα…
Γιατί θα έρθει η στιγμή που η ίδια η πραγματικότητα θα τους διαψεύσει, όπως και γίνεται πλέον τους καλοκαιρινούς μήνες…
Εντάξει, λείπουν οι Ισραηλινοί επισκέπτες λόγω του πολέμου, οι Έλληνες έχουν κάνει σημαντικές περικοπές στις διακοπές τους και στις ημέρες αλλά κυρίως στα έξοδά τους, μας φταίει και το αεροδρόμιο που δεν μπορούμε να το συνδέσουμε με τακτική πτήση με τη Γερμανία…
Ωραία είναι όλα αυτά, μας φταίνε όλοι οι υπόλοιποι δηλαδή κι εμείς καθόμαστε και τους δείχνουμε το δάχτυλο…
Διατυπώθηκε μάλιστα μόλις τις τελευταίες ημέρες από την Ένωση Ξενοδόχων Ιωαννίνων και ένα ερώτημα – ευθεία επίθεση στην Περιφέρεια Ηπείρου και τον δήμο Ιωαννιτών, για τα εκατομμύρια της τουριστικής προβολής που δεν απέδωσαν τα αναμενόμενα…
Δηλαδή με τη δική τους λογική, η τουριστική προβολή είχε αποδώσει μέχρι του Αγίου Πνεύματος που εξέδιδαν ανακοινώσεις για τις υψηλές πληρότητες, αλλά ήταν αναποτελεσματική έκτοτε, αφού το καλοκαίρι οι πληρότητες είναι χαμηλές…
Ας μας πουν όμως κάποια στιγμή και πόσο έχει αποδώσει η δική τους τουριστική προβολή, δηλαδή αυτή που πλήρωσαν από την τσέπη τους για την ανάδειξη του προορισμού «Ιωάννινα» και να τη συγκρίνουμε με την αντίστοιχη απόδοση των παρεμβάσεων από συναδέλφους τους στα Τζουμέρκα ή στο Ζαγόρι…
Καλό Δεκαπενταύγουστο σε όλους και Χρόνια Πολλά!
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ