Παρασκευή 22.11.2024
More

    Τα του Καίσαρος

    Πάντως δε μπορεί να πει κάποιος, ότι ο σχεδιασμός της… απόβασης της Κυβέρνησης στα Γιάννενα ήταν και τόσο καλά σχεδιασμένος και μελετημένος…

    Με εξαίρεση την πρωθυπουργική παρουσία και τις ομιλίες του, με τις ενστάσεις και τους αστερίσκους που γράψαμε χθες και παρουσιάζουμε και σήμερα σε αναλυτικό ρεπορτάζ, οι υπουργικές παρουσίες ήταν σε άλλο σύμπαν…

    Κάποιες τουλάχιστον και όχι όλες…

    Είναι δυνατό για παράδειγμα, να θεωρηθεί καλός σχεδιασμός ενός κόμματος που σήμερα κυβερνά τη χώρα και φιλοδοξεί να συνεχίσει και την επόμενη τετραετία, να στέλνει δύο κορυφαίους υπουργούς, να φιλοξενηθούν από υποψήφιο βουλευτή του ΠΑΣΟΚ;

    Οι κ.κ Σκρέκας και Παπαθανάσης αντίστοιχα, βρέθηκαν στο Επιμελητήριο Ιωαννίνων, όπου τους υποδέχθηκε ο πρόεδρος και υποψήφιος βουλευτής Ιωαννίνων με το ΠΑΣΟΚ κ. Δημητρίου…

    Ρώτησαν μήπως κάποιον από την περιοχή νωρίτερα ή πήγαν έτσι στα κουτουρού, με βάση τη θεσμική ιδιότητα; Ένας Θεός ξέρει…

    Ο κ. Πέτσας, που προήδρευσε σε σύσκεψη με τους δημάρχους στην ΠΕΔ Ηπείρου μόλις βρήκε τα σκούρα από τις ερωτήσεις των συναδέλφων για την εξαίρεση των μικρών δήμων από τα έργα οδικής ασφάλειας στο Ανάκαμψης, τα… έριξε, ονομαστικά μάλιστα στον Σκυλακάκη!

    Με τον οποίο παρεμπιπτόντως τα έχουν πολλοί στην Κυβέρνηση, αλλά δημοσίως τουλάχιστον δεν ακούσαμε άλλον να τον ξεμπροστιάζει με τον τρόπο που το έκανε ο κ. Πέτσας…

    Εικάζουμε δε, ότι αν και στις υπόλοιπες υπουργικές επισκέψεις στα Γιάννενα ή στην υπόλοιπη Ήπειρο, υπήρχε δημοσιογραφική κάλυψη και δυνατότητα υποβολής ερωτήσεων στους υπουργούς, κι άλλα τέτοια θα ακούγαμε…

    Αναστατώθηκαν και δικαιολογημένα σε ένα βαθμό οι λεμβούχοι της Νήσου, από την ανακοίνωση της επιδότησης για τη μετατροπή των μηχανών στα καράβια σε ηλεκτροκίνητες…

    Καταρχάς, όπως επισημάναμε από την πρώτη στιγμή που αποκαλύψαμε το θέμα στην «Ε» και το ITV τη Δευτέρα, είναι εξαιρετικά σημαντική η εν λόγω προοπτική και θα λέγαμε μάλιστα, πως είναι και αναγκαία…

    Είναι ντροπή σήμερα να συζητάμε για το εάν και πως μπορούμε να αλλάξουμε μηχανές σε καράβια, κάποια εκ των οποίων έχουν ναυπηγηθεί πριν από 50 χρόνια γιατί θα έπρεπε να έχουν γίνει αυτά εδώ και χρόνια…

    Σε θεωρητικό επίπεδο μας βρίσκει σύμφωνους η ιδέα της αντικατάστασης των κινητήρων, αλλά προφανώς είναι προτιμότερο να πάμε σε αντικατάσταση των καραβιών, με τρόπο που θα βρεθεί από κοινού…

    Όπως μας επισήμαναν άλλωστε χθες το πρωί λεμβούχοι με τους οποίους μιλήσαμε, ακόμη και σήμερα, δεν υπάρχει το θεσμικό πλαίσιο για αδειοδοτήσεις και πιστοποιήσεις αντίστοιχα στην Ελλάδα, για τη νόμιμη λειτουργία πλοιαρίων που θα αντικαταστήσουν τις παλιές μηχανές με ηλεκτροκίνητες…

    Τις προϋποθέσεις βέβαια τις έβαλε ο ίδιος ο κ. Αμυράς, που ξεκαθάρισε, ότι θα προχωρήσει η υπόθεση, αφού πρώτα ξεμπλέξει η περιφέρεια με τη χορήγηση των νεών αδειών… Φέξε μου και γλίστρησα δηλαδή…

    Τέτοιου είδους ζητήματα, όπως το συγκεκριμένο δε λύνονται ένα μήνα πριν τις εθνικές εκλογές, ούτε και έξι μήνες πριν τις αυτοδιοικητικές, αλλά στον πρώτο χρόνο της θητείας είτε της Κυβέρνησης είτε των φορέων της τοπικής αυτοδιοίκησης…

     

     

    ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ

    ΔΗΜΟΦΙΛΗ