Τον ρόλο του μεταφορέα ειδήσεων και ανακοινώσεων από την κεντρική Κυβέρνηση και τα υπουργεία προς την περιοχή των Ιωαννίνων για ζητήματα που απασχολούν την τοπική κοινωνία, ανέλαβε όπως φαίνεται ο Πρόεδρος της Βουλής Κων. Τασούλας. Ελλείψει σχετικού ενδιαφέροντος και μάλιστα διαχρονικού, από την ηγεσία του υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών, να τοποθετηθεί επισήμως για ζητήματα που απασχολούν την επικαιρότητα, ο κ. Τασούλας ανέλαβε ένα κομμάτι αυτής της υποχρέωσης, δίνοντας όμως και την είδηση που ενδιαφέρει πολλούς σχετικά με την έναρξη υλοποίησης της άγονης αεροπορικής γραμμής μεταξύ Ιωαννίνων – Ηρακλείου.
Έτσι, στην εκδήλωση της Ένωσης Ξενοδόχων Ιωαννίνων το βράδυ της Παρασκευής ο κ. Τασούλας μεταξύ πολλών άλλων στα οποία αναφέρθηκε, εξέφρασε τη βεβαιότητά του ότι το αεροδρόμιο των Ιωαννίνων θα αναβαθμιστεί και αυτό θα γίνει και με την υλοποίηση της εν λόγω αεροπορικής γραμμής.
Ο διαγωνισμός κατέληξε άγονος για έναν περίεργο λόγο (σ.σ. ο υπερβολικός φόρτος εργασίας) έτσι όπως τουλάχιστον τον παρουσίασε ο κ. Τασούλας, ωστόσο φαίνεται πως βρίσκονται σε εξέλιξη οι συζητήσεις με τις αεροπορικές εταιρείες που δύνανται να ενδιαφερθούν για την αεροπορική γραμμή.
Αυτό θα γίνει και θα κατατεθούν προτάσεις, όπως ανέφερε, γιατί θα χαμηλώσει ο πήχης των απαιτήσεων και προσδοκιών, κάτι που μεταφράζεται σε λιγότερες πτήσεις την εβδομάδα από αυτές που αρχικά προβλέπονται.
Μαζί με την αεροπορική γραμμή Ιωάννινα – Ηράκλειο θα προχωρήσει όπως τόνισε ο κ. Τασούλας με τον αντίστοιχο τρόπο και τη διαδικασία και η αεροπορική γραμμή Θεσσαλονίκη – Καλαμάτα.
«Η σύνδεση Ιωαννίνων – Ηρακλείου θα επιτευχθεί. Έχει καθυστερήσει και δεν έγιναν προτάσεις, λόγω της μεγάλης απασχόλησης των αεροπορικών εταιρειών το επίμαχο διάστημα, από την τουριστική έξαρση. Θα χαμηλώσουμε κι εμείς τον πήχη και θα έχουμε ίσως λιγότερες πτήσεις κάθε εβδομάδα και πιστεύω ότι θα προχωρήσουμε στην έναρξη της γραμμής μαζί με τη γραμμή Θεσσαλονίκη – Καλαμάτα», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Συνάγεται εύκολα πάντως το συμπέρασμα κατόπιν των λεγομένων του κ. Τασούλα, ότι δεν ήταν μόνον ο… φόρτος εργασίας των αεροπορικών εταιρειών που τους οδήγησε στο να μην καταθέσουν προτάσεις, αλλά ότι επιζητούν την υλοποίηση της άγονης γραμμής, που σημαίνει επιδότηση από το Κράτος για μία τετραετία, εκτελώντας όμως λιγότερες πτήσεις από εκείνες που προβλέπονταν στο αρχικό σχέδιο…
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ