Δευτέρα 20.01.2025
More

    Τα του Καίσαρος

    Το πρώτο κρας τεστ για τη νέα δημοτική αρχή της πόλης είναι αυτό της προσεχούς Δευτέρας…

    Όπου στη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου συζητώνται τα ανταποδοτικά τέλη, έτσι όπως προτείνεται να διαμορφωθούν με αυξήσεις που φτάνουν έως και το 35%…

    Για εμάς δεν τίθεται ζήτημα εάν θα εγκριθεί ή όχι η εισήγηση, καθώς πλέον μιλάμε για απόλυτες πλειοψηφίες επομένως δεν υφίσταται κανένα απολύτως πρόβλημα…

    Αντίθετα με αυτό που είχε η δημοτική αρχή του εκλιπόντος Ελισάφ και μετέπειτα του κ. Παπαγεωργίου, που δεν κατάφερε να αποκτήσει πλειοψηφία στο δημοτικό συμβούλιο και ό,τι αποφάσεις κατάφερε να λάβει, ήταν εκείνες στην Οικονομική Επιτροπή, με βάση το Νόμο Θεοδωρικάκου και τις «δοτές» πλειοψηφίες..

    Διαδικασία που άγγιξε τα δημοκρατικά αντανακλαστικά πολλών, όμως επί της ουσίας δεν υπήρχε άλλη λύση, γιατί πάρα πολλοί δήμοι, όπως ο δήμος Ιωαννιτών, κινδύνευαν να οδηγηθούν σε πλήρη παράλυση…

    Αυτά πέρασαν όμως, καταγράφηκαν στο συλλογικό υποσυνείδητο και στην τοπική δημοτική ιστορία και τώρα έχουμε μία νέα συνθήκη…

    Και σε αυτή τη νέα συνθήκη, όσο κι αν η δημοτική αρχή έχει δίκιο να λέει, ότι πήρε μία «καυτή πατάτα» στα χέρια της από την προηγούμενη δημοτική αρχή, η ίδια είναι που θα κληθεί και να αποφασίσει και να εφαρμόσει και να χρεωθεί (ή να της πιστωθεί αντίστοιχα) από τους πολίτες για όποια απόφαση λάβει…

    Κυρίως όμως να εξηγήσει με απόλυτη σαφήνεια τους λόγους για τους οποίους εισηγείται την αύξηση των τελών σε αυτό το επίπεδο και αν θα μπορούσε να είναι μία μικρότερη αύξηση…

    Το να λες μόνο ότι φταίνε οι προηγούμενοι, αλλά κάτω από την απόφαση, η υπογραφή να είναι μόνο δική σου, είναι τελείως διαφορετικό πράγμα και αυτό έχει μεγάλο κόστος…

    Στο μεταξύ, ως πλήρης επιβεβαίωση ενός σχολίου που γράφαμε προ ημερών σχετικά με το ότι ούτε άσφαλτος ή αμμοχάλικο υπάρχει στο εργοτάξιο, βλέπουμε στην ημερήσια της Δημοτικής Επιτροπής την προσεχή Τρίτη, μία προμήθεια αδρανών υλικών, αμμοχάλικου και ψυχρής ασφάλτου γιατί είναι τόσο δραματική η κατάσταση που η οδήγηση Ι.Χ ή δικύκλου κοντεύουν να γίνουν extreme sports…

    Επίσης να σημειώσουμε, πως είναι απαράδεκτο – και για τους πρώην και για τους νυν – ότι στον κεντρικό άξονα από την πλατεία ως το Μόλο δεν υπάρχει ούτε μία διαγράμμιση διάβασης πεζών, εδώ και πέντε μήνες!

    Αλλά έχουμε και μία απορία, την οποία είχαμε εκφράσει και στους προηγούμενους, αλλά ουδέποτε πήραμε απάντηση…

    Όπως και πριν λοιπόν έτσι και τώρα, ενώ έχει υπογραφεί η σύμβαση για τον οδοφωτισμό, γίνονται συνεχείς προμήθειες φωτιστικών σωμάτων, αυτή τη φορά με προϋπολογισμό 90.000 ευρώ…

    Αν δεν πρόκειται να υλοποιηθεί η σύμβαση για τα LED ας το πουν κι ας αλλάξουν όλες τις λάμπες. Αν όμως κάθε εξάμηνο πληρώνουμε 100.00 για λάμπες, τι νόημα έχει η σύμβαση;

    Aπό τα ενδιαφέροντα πράγματα που μάθαμε χθες, σχετικά με μία παρατήρησή μας στην χθεσινή στήλη, αλλά κυρίως σε σχέση με μία πραγματική ανάγκη, είναι ότι προγραμματίζονται παρεμβάσεις στη Νιάρχου…

    Ακριβώς για να αντιμετωπιστεί το μείζον ζήτημα της ασφαλούς διέλευσης πεζών από τη μία στην άλλη πλευρά του δρόμου…

    Νομίζουμε, ότι πολύ σύντομα θα υπάρξει και επίσημη τοποθέτηση, αλλά αυτό που μας είπαν, είναι ότι προβλέπεται η κατασκευή μίας πεζογέφυρας αλλά και μίας ακόμη τουλάχιστον, διάβασης, αντίστοιχης με αυτήν που λειτουργεί στην αρχή της οδού, λίγο πριν το μεγάλο πολυκατάστημα παιχνιδιών…

     

     

    ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ

    ΔΗΜΟΦΙΛΗ