Από τη Διεύθυνση Δημόσιας Υγείας & Κοινωνικής Μέριμνας της Π.Ε. Ιωαννίνων ανακοινώνεται πως η έκδοση και η θεώρηση Δελτίων μετακίνησης ΑμεΑ θα πραγματοποιείται κατά το διάστημα από 15 Ιουλίου έως 31 Οκτωβρίου στο γραφείο 131 (ισόγειο) της Περιφέρειας Ηπείρου.
Οι ώρες εξυπηρέτησης του κοινού είναι:
• για προσκόμιση δικαιολογητικών: 8:00 με 13:00
• για παραλαβή των δελτίων: την επόμενη της κατάθεσης των δικαιολογητικών
Επίσης γίνεται γνωστό πως οι δικαιούχοι δελτίων μπορούν να απευθύνονται και στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) της περιοχής τους.
Περισσότερες πληροφορίες στο τηλέφωνο 2651087131