Έντονη κριτική του ΣΥΡΙΖΑ στις πολιτικές Παιδείας της Κυβέρνησης
Οι πρόσφατες εξελίξεις στο μέτωπο της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης της χώρας όπως αυτές υπαγορεύτηκαν από τις ανακοινώσεις του υπ. Παιδείας για τις διαγραφές των «αιώνιων» φοιτητών, αλλά και τα επεισόδια στη Νομική Αθηνών και στην πανεπιστημιούπολη Ζωγράφου, έχουν πυροδοτήσει ένα νέο κύμα αντιδράσεων στα πανεπιστήμια.
Από τον χορό αυτών των αντιδράσεων δε θα μπορούσαν να ξεφύγουν και τα πολιτικά κόμματα με τον ΣΥΡΙΖΑ Ιωαννίνων και τα στελέχη της Θεματικής Παιδείας να παραχωρούν συνέντευξη Τύπου στα τοπικά μέσα, παρουσιάζοντας τις θέσεις του κόμματος για την τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Ο Μανώλης Παπαμιχαήλ, ο Τριαντάφυλλος Αλμπάνης και η Σταυρούλα Σταθερά, μέλη της Θεματικής Παιδείας της Νομαρχιακής Ιωαννίνων, επέκριναν με δριμύτητα τις αποφάσεις και τις προθέσεις της Κυβέρνησης μέσω του υπ. Παιδείας και του υπ. Προστασίας του Πολίτη, που επιχειρούν όπως ανέφεραν να ποινικοποιήσουν την φοιτητική ζωή, υπονομεύοντας το μέλλον των επόμενων γενιών, αλλά στην ουσία και των ίδιων των ακαδημαϊκών ιδρυμάτων.
Ο κ. Παπαμιχαήλ έκανε λόγο για έναν αντιδημοκρατικό κατήφορο που στοχεύει στην περαιτέρω απαξίωση της δημόσιας και δωρεάν Παιδείας. Ο Ομότιμος Καθηγητής κ. Αλμπάνης από την πλευρά του χαρακτήρισε κοινωνικά άδικο και πρωτοφανές σε παγκόσμιο επίπεδο το μέτρο της οριζόντιας διαγραφής φοιτητών, επιμένοντας πως το πιο σημαντικό ζήτημα στην ανώτατη εκπαίδευση στη χώρα, είναι η υποχρηματοδότηση και η υποστελέχωσή της.
Τέλος, η κα Σταθερά στάθηκε απέναντι στις ρυθμίσεις για την αντιμετώπιση της παραβατικότητας εντός των χώρων των πανεπιστημίων, που οδηγούν μέχρι και στη διαγραφή των φοιτητών που έχουν καταδικαστεί αμετάκλητα για κάποιο αδίκημα εντός του χώρου του πανεπιστημίου. Παράλληλα όμως πρόσθεσε πως υπάρχει ένα ακόμη σοβαρότερο ζήτημα που παραπέμπει σε άλλες εποχές καθώς και μόνον η σύλληψη ενός φοιτητή, χωρίς να καταδικαστεί καν, οδηγεί στην αναστολή της φοιτητικής του ιδιότητας για 24 μήνες, καταργώντας στην πράξη το τεκμήριο της αθωότητας.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ