Με ιδιαίτερη έμφαση σε προσωπικότητες που καθόρισαν ή επηρέασαν με τη στάση, τον γραπτό και προφορικό τους λόγο, την προεπαναστατική και επαναστατική περίοδο το 1821 πραγματοποιήθηκαν το βράδυ της Κυριακής στο Ιτς Καλέ τα επίσημα εγκαίνια της περιοδικής έκθεσης με τίτλο «Ο καιρός της επανάστασης. Τα Γιάννινα από τον Ρήγα στον Μπάιρον».
Η Δημοτική Πινακοθήκη Ιωαννίνων σε συνεργασία με το Σωματείο Πτυχιούχων Ανωτάτων Σχολών Εικαστικών Τεχνών παρουσιάζει την εικαστική έκθεση «μικρόκοσμοι» από 23 Δεκεμβρίου μέχρι 10 Φεβρουαρίου 2020.
Την Τετάρτη 18 Δεκεμβρίου και ώρα 19.00 στην Πυριτιδαποθήκη του Βυζαντινού Μουσείου Ιωαννίνων στο Ιτς Καλέ θα πραγματοποιηθούν τα εγκαίνια της περιοδικής έκθεσης με τίτλο «Προσωπεία Αρχαίου Ελληνικού Δράματος» της Δήμητρας Ζώη.
Ο συνθέτης Νίκος Ξυδάκης και ο ποιητής Μιχάλης Γκανάς θα παρουσιάσουν το μουσικό έργο «Γυάλινα Γιάννενα», στην αίθουσα «Βασ. Πυρσινέλλας», του Πνευματικού Κέντρου του Δήμου Ιωαννιτών, τη Δευτέρα 9 Δεκεμβρίου στις 8.30 το βράδυ με ελεύθερη είσοδο.
Το Καλλιτεχνικό Σωματείο Εξαύδα συνεχίζει τις κινηματογραφικές προβολές με μια νέα ενότητα ταινιών με τίτλο Ιστορίες Ενηλικίωσης. Ξεκίνημα με την ταινία «Μεγαλώνοντας» του Ρίτσαρντ Λινκλέιτερ.
Στο Θέατρο Έκφραση (Αραβαντινού 14) επιστρέφει ο «όρθιος κωμικός» Χριστόφορος Ζαραλίκος για δύο παραστάσεις την Δευτέρα, 25 και την Τρίτη 26 Νοεμβρίου με τη stand up comedy παραγωγή «Επιστροφή στην Κανονικότητα».
Το εμβληματικό μιούζικαλ των Λέρνερ & Λόου σκηνοθετεί ο Γιάννος Περλέγκας για την Εναλλακτική Σκηνή της ΕΛΣ, χωρίς να παραλείπει τα ισχυρά του μηνύματα για την ηθική της μεσαίας τάξης.
Το Παράρτημα Ιωαννίνων της Ελληνικής Αντικαρκινικής Εταιρείας διοργάνωσε εκδήλωση, ανοιχτή για το κοινό, με την παρουσίαση του βιβλίου του Δημήτρη Κουρέτα και των συνεργατών του, Νίκου Γκουτζουρέλα και Φώτη Τέκου, με τίτλο «Διαλειμματική Νηστεία & Αποφυγή Νόσων» (εκδόσεις Αρμός), το μεσημέρι της Κυριακής, στο ξενοδοχείο Lake Spirit.
Η μελέτη που μόλις εξέδωσε το Ίδρυμα Ρόζα Λούξεμπουργκ για τους ανήλικους πρόσφυγες και μετανάστες σε τρεις κατ’ εξοχήν χώρες υποδοχής (Ισπανία, Ιταλία και Ελλάδα) διαφωτίζει αλλά και προβληματίζει.
Η αναθεωρημένη μετάφραση της «Αυτοβιογραφίας» από τον Βασίλη Τομανά και η έκδοση των «Γεγονότων» σε μετάφραση Αλέξανδρου Κυπριώτη από την κλασική σειρά του Εξάντα μάς θυμίζουν γιατί ο Τόμας Μπέρνχαρντ παραμένει ο πιο τρομακτικά και τραγικά ακριβής αφηγητής της κεντρικής Ευρώπης.
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.OKΠολιτική Απορρήτου