Κυριακή 05.05.2024
More

    Αξιολόγηση στην τάξη για τους εκπαιδευτικούς

    Αντιμέτωποι με τους αξιολογητές τους θα βρεθούν τις επόμενες ημέρες στη σχολική τάξη, οι εκπαιδευτικοί αφού μόλις τη Δευτέρα δημοσιεύθηκε η εγκύκλιος του Υπ. Παιδείας που αφορά στην διαδικασία της ατομικής αξιολόγησης για το τρέχον εκπαιδευτικό έτος.

    Όπως προβλεπόταν και πέρυσι έτσι και η φετινή εγκύκλιος ορίζει με σαφήνεια τη διαδικασία της αξιολόγησης που περνά μέσα από τη συνάντηση με τον αξιολογητή και τον από κοινού καθορισμό της ώρας ή των ωρών που αυτός θα βρεθεί στην αίθουσα για να τον αξιολογήσει.

    Το περσινό παράδειγμα πάντως είναι αυτό που προτείνεται να ακολουθηθεί και φέτος με τον Κων. Παργανά, πρόεδρο του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ιωαννίνων να υπενθυμίζει προς τους συναδέλφους του ότι ισχύουν οι αποφάσεις των συνδικαλιστικών τους οργάνων που προβλέπουν την απεργία – αποχή από τη διαδικασία όπως επίσης και τις στάσεις εργασίας.

    Σε δηλώσεις του ο κ. Παργανάς επανέλαβε την πάγια θέση των συνδικαλιστικών οργάνων των εκπαιδευτικών ότι τάσσονται απέναντι σε αυτή της μορφή της αξιολόγησης και ζητούν ένα διευρυμένο πλαίσιο αξιολόγησης που θα επιτρέπει την ανατροφοδότηση της διαδικασίας με επιπλέον στοιχεία που θα προστίθενται και θα εμπλουτίζουν το φάκελο στην πορεία. «Αυτό που εμείς λέμε, είναι πως δε μπορεί μέσα σε διάστημα μίας ή δύο διδακτικών ωρών, ο αξιολογητής να μπορεί να κρίνει και να αποφασίσει για να βαθμολογήσει για  ένα σύνολο 60 σημείων που θα πρέπει να συμπληρώσει, βαθμολογώντας τον εκπαιδευτικό. Η εκπαιδευτική διαδικασία είναι κάτι δυναμικό που κάθε ώρα μεταλλάσσεται και εξελίσσεται. Ουδέποτε διαφωνήσαμε με την ανάγκη της αξιολόγησης, αλλά δεν μπορούμε και να συμφωνήσουμε στο συγκεκριμένο τρόπο αξιολόγησης που προτείνει και το υπουργείο Παιδείας», ανέφερε ο κ. Παργανάς.

     

     

    ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ

    ΔΗΜΟΦΙΛΗ