Παρασκευή 19.04.2024
More

    Γ. ΣΤΥΛΙΟΣ – Ένα θέμα, δύο κόσμοι

    Σε σύγκρουση δύο διαφορετικών κόσμων αναφέρθηκε ο Γιώργος Στύλιος κατά την τοποθέτησή του σχετικά με το νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για την ιδιωτική εκπαίδευση:

    «Από τη μία πλευρά ο κόσμος της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης και η αντίληψη που έχουν για την παιδεία, για το δημόσιο σχολείο, για το ιδιωτικό σχολείο, μια αντίληψη που ανταποκρίνεται σε μια περίκλειστη κοινωνία, φοβική στην εξέλιξη και στο καινούργιο, μονίμως αγανακτισμένοι και οργισμένοι, μια κοινωνία με τη γροθιά όρθια, με ένα εκπαιδευτικό σύστημα υπό ασφυκτικό κρατικό έλεγχο και μια ιδιωτική εκπαίδευση ουσιαστικά ανύπαρκτη».

    «Επειδή δεν μπορούσαν να καταργήσουν τα ιδιωτικά σχολεία με ένα νόμο και ένα άρθρο», επισήμανε ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας, «προσπάθησαν στην πράξη με την αλλοπρόσαλλη πολιτική τους ως κυβέρνηση να τα κάνουν σαν να μην υπάρχουν, καταργώντας στην ουσία βαθμούς ελευθερίας από την ιδιωτική εκπαίδευση ώστε να μην διαφοροποιείται σε τίποτα από τη δημόσια, aκυρώνοντας στην πράξη το συνταγματικό δικαίωμα του γονιού στην επιλογή, αλλά και το πρακτικό, τεχνικό δικαίωμα της οικογένειας να μπορεί να υποστηρίξει τα παιδιά της, να μπορεί να λειτουργήσει, γιατί οι περισσότεροι γονείς ειδικά της μεσαίας τάξης είναι εργαζόμενοι και είναι εργαζόμενοι για πολλές ώρες.

    Αυτός λοιπόν ο κόσμος δεν έχει καμία σχέση με την Ελλάδα της αυτοπεποίθησης, της εξωστρέφειας, του δυναμισμού, της καινοτομίας που θέλουμε, μια Ελλάδα όπως την ονειρευόμαστε εμείς στη Νέα Δημοκρατία και στην Κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη».
    Στη συνέχεια, ο κ. Στύλιος τόνισε ότι: «..με τρεις λέξεις, το νομοσχέδιο στηρίζει το σχολείο, στηρίζει το ιδιωτικό σχολείο, στηρίζει τους μαθητές που πάνε σε αυτά τα σχολεία, δίνει οφέλη στους εκπαιδευτικούς που εργάζονται στα ιδιωτικά σχολεία και τους δίνει τη δυνατότητα να μπορέσουν να εργαστούν και να δουλέψουν περισσότερο…

    Έχουν μεσολαβήσει πολλές εκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις. Έχουν δοθεί πολλά χρήματα από τη χώρα, από τον δημόσιο κορβανά για να φτιάξουμε το δημόσιο σύστημα εκπαίδευσης. Θέλουμε μια ποιοτική εκπαίδευση για όλους τους μαθητές. Θέλουμε μια μείωση του μαθησιακού χάσματος. Και πιστεύουμε ότι η άμιλλα, ο ανταγωνισμός θα βοηθήσει και το δημόσιο σχολείο, θα δώσει δυνατότητα και στους μαθητές που πάνε στο ιδιωτικό σχολείο».

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ

    ΔΗΜΟΦΙΛΗ