Το “Ελλάδα από το σπίτι” (#Greecefromhome) είναι μια λαμπρή πρωτοβουλία του Εθνικού Οργανισμού Τουρισμού, σε συνεργασία με την Google, λέει ο Μπιλ Γκέιτς.
Ως εξαιρετικό παράδειγμα παγκοσμίως χαρακτήρισε ο Μπιλ Γκέιτς το πρότζεκτ «Greece From Home», μιλώντας για το πώς ο κορωνοϊός θα αλλάξει την ζωή μας για πάντα και κυρίως για το πώς μπορούμε να προσαρμοστούμε.
Ο δισεκατομμυριούχος φιλάνθρωπος και ιδρυτής της Μicrosoft, απάντησε σε ερωτήσεις για την πανδημία κορωνοϊού, κάνοντας αναφορές στην επόμενη μέρα και το πώς εκτιμά ότι η ζωή θα είναι εντελώς διαφορετική για τα επόμενα χρόνια.
Η online πλατφόρμα GreeceFromHome που στοχεύει στο να βοηθήσει ανθρώπους από όλο τον κόσμο να μείνουν σε επαφή με τον ελληνικό πολιτισμό και την κουλτούρα μας, να ανακαλύψουν και να εμπνευστούν από τις ομορφιές της χώρας μας και να ενισχύσουν τις ψηφιακές τους δεξιότητες – μένοντας σπίτι, έχει εντυπωσιάσει τον Μπιλ Γκέιτς.
Δίνοντας συμβουλές για το πώς επιχειρήσεις μπορούν να προσαρμοστούν και επικεντρωθούν στην τεχνολογία, ο Γκέιτς είπε «Ας δούμε τον τουρισμό – ο τουριστικός κλάδος είναι σίγουρα ένας τους κλάδους που έχουν πληγεί περισσότερο από την πανδημία. Αλλά ίσως μπορείτε να μάθετε από το “Ελλάδα από το σπίτι” (#Greecefromhome), μια λαμπρή πρωτοβουλία του Εθνικού Οργανισμού Τουρισμού, σε συνεργασία με την Google».
«Αυτός ο ιστότοπος βασίζεται στις αρχές του μάρκετινγκ περιεχομένου: στη χρήση εξαιρετικού περιεχομένου στο διαδίκτυο για τη δημιουργία σχέσης με δυνητικούς πελάτες. Μέσω βίντεο στο YouTube και άλλου περιεχομένου, οι δημιουργοί δίνουν στους επισκέπτες την ευκαιρία να επισκεφθούν σε αρχαιολογικούς χώρους και μουσεία, να βιώσουν όμορφα φυσικά τοπία, να κάνουν περιηγήσεις ή να επισκεφθούν εστιατόρια – όλα ψηφιακά», είπε ο Γκέιτς, όπως μεταδίδει το inc.com.
«Αν το κάνετε σωστά, το περιεχόμενό σας ενδέχεται να είναι σε θέση να φέρει έσοδα μέσω διαφημίσεων ή πωλήσεων προϊόντων. Και τουλάχιστον, είναι ένας τρόπος να διατηρείτε επαφή με το ακροατήριό σας έως ότου είναι πρόθυμοι (και ικανοί) να ταξιδέψουν ξανά. Ακόμα κι αν η επιχείρησή σας δεν ανήκει σε μία από αυτές τις βιομηχανίες, ελπίζουμε ότι αυτό θα γεννήσει κάποιες ιδέες. Το κλειδί είναι να ανακατευθύνετε τις προσπάθειές σας και να χρησιμοποιείτε το χρόνο σας με σύνεση. Επειδή είναι πιθανόν αυτή η κατάσταση να παραμείνει, όσο ταχύτερα προσαρμόζεστε, τόσο μεγαλύτερη είναι η πιθανότητα της επιχείρησής σας να επιβιώσει και ενδεχομένως να ευδοκιμήσει».
Θερμή συμμετοχή των επαγγελματιών του τουρισμού στα ψηφιακά σεμινάρια που πραγματοποιεί η Google
Και ενώ η πρωτοβουλία φτάνει να εντυπωσιάζει ακόμη και τον Γκέιτς, χθες έγινε γνωστό πως η είναι θερμή η συμμετοχή των επαγγελματιών του τουρισμού στα ψηφιακά σεμινάρια που πραγματοποιεί η Google υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού μέσω της πλατφόρμας Greece From Home και του προγράμματος «Grow Greek Tourism Online» της Google.
Τις πρώτες δέκα μέρες λειτουργίας της πλατφόρμας Greece From Home, περισσότεροι από 1000 συμμετέχοντες εγγράφηκαν για να παρακολουθήσουν τα Ομαδικά διαδικτυακά σεμινάρια. Επιπλέον, για πρώτη φορά οι επαγγελματίες του τουρισμού, πέραν της παρακολούθησης των σεμιναρίων έχουν και τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν και μια κατ’ ιδίαν δωρεάν διαδικτυακή εκπαίδευση προσαρμοσμένη στις ανάγκες της επιχείρησής τους με έναν εξειδικευμένο συνεργάτη του προγράμματος Grow Greek Tourism Online της Google.
Ήδη, έχουν προγραμματιστεί 135 κατ’ ιδίαν εκπαιδεύσεις.
Η υποστήριξη της Google στην εκπαιδευτική ενότητα Learn της πρωτοβουλίας Greece From Home που δημιουργήθηκε από το Υπουργείο Τουρισμού, τον ΕΟΤ και τη Marketing Greece με στόχο να διατηρήσει την εξωστρέφεια του τουριστικού brand της χώρας μας κατά τη διάρκεια της πανδημίας, υλοποιείται στο πλαίσιο του Μνημονίου Συνεργασίας που υπέγραψε το Υπουργείο Τουρισμού με την Google στα τέλη Μαρτίου 2020.
Το Μνημόνιο αφορά πρωτίστως τα Σεμινάρια «Grow Greek Tourism Online» για την επιμόρφωση εργαζομένων και απασχολούμενων στον ελληνικό τουριστικό κλάδο, τα οποία τίθενται υπό την Αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού και το πιστοποιητικό που θα εκδίδεται μετά την ολοκλήρωση της παρακολούθησής τους από τη Google θα φέρει τη σφραγίδα του Υπουργείου Τουρισμού. Επιπλέον, στο πλαίσιο της συνεργασίας και συνεισφέροντας στους στρατηγικούς στόχους του ελληνικού Υπουργείου Τουρισμού, η Google δύναται να παρέχει στο Υπουργείο Τουρισμού ερευνητικά και στατιστικά ποσοτικά και ποιοτικά- στοιχεία που αφορούν στον ελληνικό και διεθνή τουρισμό.
Υπενθυμίζουμε πως οι εκπαιδεύσεις είναι δωρεάν και όποιος θέλει να συμμετέχει μπορεί να εγγραφεί στο link g.co/greektourism/seminarsfromhome