Παρασκευή 22.11.2024
More

    90% κάτω το μεταφορικό έργο του Αστικού ΚΤΕΛ

    Ανησυχία για το μέλλον των εταιριών στις αστικές συγκοινωνίες

    Τη δική τους κραυγή αγωνίας για το μέλλον των εταιρειών στις αστικές συγκοινωνίες εκφράζουν και οι μέτοχοι των Αστικών ΚΤΕΛ στη χώρα, όπως στα Ιωάννινα, με το μεταφορικό έργο τους τελευταίους επτά μήνες να έχει μειωθεί κατά 90%.

    Το μεταφορικό έργο εν μέσω του δεύτερου κύματος της πανδημίας και της νέας καραντίνας και των περιοριστικών μέτρων που ισχύουν και τοπικά έχει ως αποτέλεσμα, η κίνηση να έχει μειωθεί στο ελάχιστο, χωρίς την ίδια στιγμή, η Πολιτεία να υποστηρίζει τις αστικές αλλά και τις υπεραστικές συγκοινωνίες, όπως εξήγησε ο πρόεδρος του Αστικού ΚΤΕΛ Ιωαννίνων Στεφ. Μουστακλής.

    Μείωση δρομολογίων

    Τα παράπονα τις τελευταίες ημέρες από πολίτες που χρησιμοποιούν τα λεωφορεία του Αστικού ΚΤΕΛ οι οποίοι όμως λένε, ότι έχουν μειωθεί στο ελάχιστο και δεν εξυπηρετούνται είναι δικαιολογημένα σε ένα βαθμό, όπως ανέφερε ο κ. Μουστακλής, πλην όμως είναι αδύνατο για την εταιρεία να δρομολογήσει τον ίδιο αριθμό λεωφορείων, όταν το επιβατικό κοινό δεν υπάρχει καν.

    Ο κ. Μουστακλής σε δηλώσεις του στα τοπικά μέσα ζήτησε την κατανόηση των συμπολιτών για τη μείωση των δρομολογίων προς διάφορα σημεία του λεκανοπεδίου, τονίζοντας, ότι πρόκειται για μία κατάσταση στην οποία το ΚΤΕΛ οδηγείται σχεδόν αναγκαστικά. «Εμείς στηρίξαμε και στηρίζουμε ακόμη και τους εργαζόμενους στα νοσοκομεία, με τη μειωμένη τιμή, εμείς στηρίξαμε το Πανεπιστήμιο, εμείς έχουμε αναλάβει την καθημερινή απολύμανση των οχημάτων και όλα τα έξοδα, χωρίς η Πολιτεία να έχει ανταποκριθεί στο ελάχιστο στις δικές της υποχρεώσεις. Δεν υπάρχει η παραμικρή βοήθεια και οι πολίτες που διαμαρτύρονται οφείλουν να αντιληφθούν και αυτοί, ότι πίσω από την εταιρεία και τους μετόχους, υπάρχουν 110 εργαζόμενοι, με τις οικογένειές τους, που αντιμετωπίζουν και αυτοί τα ίδια προβλήματα και τις ίδιες αγωνίες με αυτούς. Ο κλάδος έβαλε και συνεχίζει να βάζει πλάτη για το μεταφορικό έργο, όμως κανείς δε στηρίζει τον κλάδο. Αναρωτήθηκε κάποιος πώς είναι δυνατό να συντηρηθούν εταιρείες όπως το Υπεραστικό ΚΤΕΛ, με 160 λεωφορεία να εκτελεί δύο δρομολόγια καθημερινά;», αναρωτήθηκε ο κ. Μουστακλής.

    Του ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ

    ΔΗΜΟΦΙΛΗ