Την πρόχειρη επιγραφή που βλέπετε και στη φωτογραφία συναντούσαν από νωρίς το πρωί όσοι επιχειρηματίες – μέλη του Επιμελητηρίου Ιωαννίνων προσπάθησαν να εξυπηρετηθούν από τις υπηρεσίες του, χωρίς να λαμβάνουν κάποια επιπρόσθετη πληροφορία.
Λίγη ώρα αργότερα και ενώ ήδη έφταναν στα τοπικά ΜΜΕ πληροφορίες σχετικές με διακοπή της ηλεκτροδότησης λόγω απλήρωτων λογαριασμών, η διοίκηση του Επιμελητηρίου με την οποία επικοινωνήσαμε (στις 11:01) αρχικά δήλωσε άγνοια και σε νέα επικοινωνία (στις 11:16) μάς έκανε γνωστό πως υπήρξε κάποια βλάβη στο εσωτερικό δίκτυο και πως σύντομα θα αποκαθίστατο.
Η ηλεκτροδότηση στο κτίριο του Επιμελητηρίου αποκαταστάθηκε προς το μεσημέρι, με τις πληροφορίες ωστόσο να αναφέρουν πως υπήρξε πρόβλημα στην εξόφληση λογαριασμών ρεύματος προς τον πάροχο με τον ΔΕΔΔΗΕ να κινεί τη διαδικασία και να προχωρά σε διακοπή της ηλεκτροδότησης από το πρωί.
Η αποκατάσταση της ηλεκτροδότησης έγινε στη συνέχεια και αφού – προφανώς – έγινε η καταβολή των χρημάτων. Το βασικό ερώτημα που προκύπτει βέβαια είναι για ποιον λόγο έμειναν απλήρωτοι λογαριασμοί, καθώς υπάρχουν ταμειακά διαθέσιμα στο Επιμελητήριο που ουδέποτε στο παρελθόν έχει αντιμετωπίσει τέτοιου είδους προβλήματα που πλήττουν το γόητρο και το κύρος του στην τοπική κοινωνία και στα μέλη του.
Μέχρι αργά το μεσημέρι, δεν κατέστη εφικτό να επικοινωνήσουμε εκ νέου με τη διοίκηση, ωστόσο το παρήγορο είναι πως λίγο μετά τις 12.30 το πρόβλημα αποκαταστάθηκε και οι υπηρεσίες του Επιμελητηρίου άρχισαν και πάλι να εργάζονται κανονικά, εξυπηρετώντας το κοινό… Θα ήταν χρήσιμο πάντως και σκόπιμο, η διοίκηση του Επιμελητηρίου που κάνει μία νέα και αξιόλογη προσπάθεια να αλλάξει την εικόνα του θεσμικού φορέα προς την κοινωνία και τα μέλη του, να προχωρήσει σε κάποια επίσημη ενημέρωση μέσω ανακοίνωσης, αντί διαρροών για δήθεν τεχνικά προβλήματα στο εσωτερικό δίκτυο του κτιρίου, ζητώντας και «συγνώμη» για την ταλαιπωρία που υπέστησαν όσοι δεν κατάφεραν να εξυπηρετηθούν. Το ελάχιστο δηλαδή που πρέπει να κάνουν…
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ