Στα Γιάννενα σύμφωνα με τον Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης Ηπείρου, Κωνσταντίνο Καμπουράκη υπάρχουν ζημιές κυρίως σε σχολεία ΕΠΑΛ.
Προς το τέλος τους, τουλάχιστον για αυτό το χρονικό διάστημα βαίνουν οι καταλήψεις στα σχολεία της Ηπείρου, με αποτέλεσμα στις περισσότερες σχολικές μονάδες οι μαθητές να ετοιμάζονται από Δευτέρα να επιστρέψουν στη δια ζώσης εκπαίδευση.
Στα Γιάννενα σύμφωνα με τον Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης Ηπείρου, Κωνσταντίνο Καμπουράκη υπάρχουν ζημιές κυρίως σε σχολεία ΕΠΑΛ.
Η εικόνα σε κάποιες σχολικές μονάδες είναι θλιβερή και ο κ. Καμπουράκης σε συνεργασία με άλλους φορείς αναμένεται να διερευνήσει εάν για την κατάσταση αυτή ευθύνονται μαθητές ή εξωσχολικοί που εισήλθαν στα σχολεία προκαλώντας μεγάλες ζημιές σε αίθουσες, θρανία και ό,τι άλλο μπορούσαν να καταστρέψουν.
«Έχουμε ζημιές μόνο σε σχολεία των Ιωαννίνων. Αυτό προκαλεί αίσθηση και χρήζει διερεύνησης» δήλωσε ο κ. Καμπουράκης.
Την ίδια ώρα υπό κατάληψη στην υπόλοιπη Ήπειρο είναι πέντε σχολεία εκ των οποίων τρία στην Άρτα, ένα στην Πρέβεζα και ένα στην Θεσπρωτία.
Τα κρούσματα
Από την άλλη, θετικό είναι το γεγονός πως ο αριθμός των κρουσμάτων σε μαθητές της περιφέρειας είναι εξαιρετικά χαμηλός.
Μόλις έντεκα μαθητές έχουν διαγνωστεί θετικοί στον covid-19 ενώ θετικός είναι ένας εκπαιδευτικός και ένας εργαζόμενος σε άλλες δομές που σχετίζονται με την εκπαίδευση.
«Ευτυχώς έχουμε λίγα κρούσματα. Μόλις 11 μαθητές σε σύνολο 40.000 και ένας εκπαιδευτικός. Αυτό μας κάνει αισιόδοξους γιατί όλοι θέλουμε τα σχολεία ανοιχτά και με τους μαθητές στις σχολικές αίθουσες» τόνισε καταλήγοντας ο κ. Καμπουράκης.
Οδηγίες Λύκεια και Γυμνάσια
Εν τω μεταξύ, εγκύκλιο με τέσσερις οδηγίες προς τα Λύκεια και Γυμνάσια, μετά από εισήγηση του ΙΕΠ απέστειλε σήμερα το υπουργείο Παιδείας.
Ειδικότερα, σύμφωνα με την εγκύκλιο στην αρχή του σχολικού έτους 2021-2022, σύμφωνα πάντοτε με την κρίση του/της εκπαιδευτικού, προτείνεται να δοθεί έμφαση στα ακόλουθα:
Επιλογή, κατά την έναρξη των μαθημάτων, δραστηριοτήτων που διευκολύνουν τη διάγνωση της μαθησιακής κατάστασης, δηλαδή των γνώσεων και δεξιοτήτων των μαθητών/μαθητριών καθώς και της ύπαρξης ενδεχόμενων μαθησιακών κενών.
Αξιοποίηση – κατά την έναρξη του σχολικού έτους – ενός χρονικού διαστήματος, έως 4 εβδομάδων, για την κάλυψη ενδεχόμενων μαθησιακών κενών και τη σύνδεση της μαθησιακής διαδικασίας με τη διδακτέα ύλη του τρέχοντος σχολικού έτους.
Επιλογή, ως επί το πλείστον, δραστηριοτήτων που επικεντρώνουν και ενθαρρύνουν την εμπλοκή και ενεργό συμμετοχή των μαθητών/μαθητριών στη μαθησιακή διαδικασία.
Ιδιαίτερη μέριμνα, τόσο κατά τη διαγνωστική όσο και κατά την ανακεφαλαιωτική διαδικασία, για τους/τις μαθητές/μαθήτριες που κατά την έναρξη του τρέχοντος σχολικού έτους μεταβαίνουν στην επόμενη εκπαιδευτική βαθμίδα ή στην τάξη ολοκλήρωσης των εγκύκλιων σπουδών τους, ώστε να προετοιμαστούν για τις διαδικασίες που θα κληθούν να αντιμετωπίσουν κατά το τρέχον διδακτικό έτος.