Οι ιδιοκτήτες Κέντρων Ξένων Γλωσσών Palso ιωαννίνων, λίγο πριν την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς
Αντιμέτωποι με ακόμη περισσότερα προβλήματα, αλλά με την πίστη και τη βεβαιότητα, ότι στο τέλος θα τα καταφέρουν και πάλι να φανούν αντάξιοι των προσδοκιών που έχουν οι μαθητές, οι γονείς και οι κηδεμόνες τους, είναι οι ιδιοκτήτες Κέντρων Ξένων Γλωσσών Palso Ιωαννίνων, λίγο πριν την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς.
Τα Κέντρα Ξένων Γλωσσών Palso μπορεί να εξακολουθούν να βρίσκονται στην πρώτη θέση των προτιμήσεων των μαθητών και των γονέων τους, που αναγνωρίζουν το άρτιο εκπαιδευτικό έργο που προσφέρουν, ωστόσο αντιμετωπίζουν, μία σειρά προκλήσεων, που συνεχώς γίνονται μεγαλύτερες με αποτέλεσμα κάθε χρονιά να είναι ένας αγώνας επιβίωσης, όπως ανέφερε η πρόεδρος του Συλλόγου Palso Ιωαννίνων, Μαρία Χαραλάμπους Τσιούρη.
Αφού ανέφερε, πως τα Κέντρα Ξένων Γλωσσών εφαρμόζουν με απόλυτο τρόπο τις οδηγίες του υπουργείου για την υγιεινή και την ασφάλεια στις αίθουσες διδασκαλίας, η κα Χαραλάμπους σημείωσε πως το μεγαλύτερο πρόβλημα ήταν και εξακολουθεί να παραμένει η παράνομη λειτουργία πολλών φροντιστηρίων, που λειτουργούν χωρίς άδειες, χωρίς πιστοποιήσεις και χωρίς να έχουν τις ίδιες υποχρεώσεις απέναντι στην Πολιτεία, με αυτές των νόμιμων και πιστοποιημένων Κέντρων Ξένων Γλωσσών. «Εμείς επιμένουμε στα έγκυρα πιστοποιητικά από πιστοποιημένα Κέντρα Ξένων Γλωσσών, λέμε όχι στον αγώνα δρόμου για την απόκτηση ενός πτυχίου με διαδικασίες εξπρές και λέμε ναι στην απόκτηση ουσιαστικών γνώσεων», ανέφερε η κα Χαραλάμπους.
Η Ευαγγελία Τόλη, γραμματέας του ΔΣ του Συλλόγου Palso Ιωαννίνων από την πλευρά της χαρακτήρισε «μόνιμη πληγή» τα ιδιαίτερα, ενώ απηύθυνε έκκληση στα μέλη του Εμπορικού Συλλόγου Ιωαννίνων να μην αναρτούν σημειώματα που διαφημίζουν τα ιδιαίτερα, από μη πιστοποιημένους διδάσκοντες.
«Πώς θα τους φαινόταν αν κι εμείς στα φροντιστήριά μας αναρτούσαμε τηλέφωνα επικοινωνίας για αγορές προϊόντων από δικούς τους ανταγωνιστές και μάλιστα παράνομους;», αναρωτήθηκε.
Μείζον θέμα οι δεξιότητες
Τέλος, η Αντωνία Ζέρβα, ταμίας του Συλλόγου ανέδειξε ένα σοβαρό θέμα που σχετίζεται με την αναγνώριση από τον ΑΣΕΠ της πιστοποίησης γλωσσομάθειας, ακόμη και με την εκμάθηση δύο από τις τέσσερις δεξιότητες, κάτι που έρχεται σε αντίθεση με τις οδηγίες του υπ. Παιδείας, που ζητά και να διδάσκονται, αλλά και να εξετάζονται και οι τέσσερις δεξιότητες στις ξένες γλώσσες (προφορικά, γραπτός λόγος, κατανόηση κειμένου, ακουστική κατανόηση). «Προφανώς και υπάρχει θέμα αναξιοκρατίας γιατί διεκδικούν την ίδια θέση, άτομα που έχουν δύο και άλλα με τέσσερις δεξιότητες. Είχαμε αποστείλει υπόμνημα στο υπ. Παιδείας, όταν ήταν υφυπουργός η κα Τζούφη και το ίδιο θα κάνουμε και τώρα. Δε γίνεται το υπ. Εσωτερικών να αποδέχεται και να εφαρμόζει εξετάσεις με κριτήρια τις δύο δεξιότητες και το υπ. Παιδείας να ζητά να διδάσκονται και να εξετάζονται και οι τέσσερις. Να το προσέξουν οι γονείς αυτό, γιατί ο ΑΣΕΠ μπορεί να τους δέχεται, αλλά εκτός συνόρων, δεν υπάρχει κανείς φορέας που θα το δεχτεί», σημείωσε χαρακτηριστικά.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ