Παρασκευή 26.04.2024
More

    Πάνω από 1.516 τάμπλετ έστειλε το υπουργείο Παιδείας

    Πάνω από 1.516 τάμπλετ έστειλε το υπουργείο Παιδείας προκειμένου να καλυφθούν οι ανάγκες των σχολείων της Ηπείρου

    Σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε μιλώντας στα «Πρωινά Νέα» ο περιφερειακός διευθυντής Εκπαίδευσης Κώστας Καμπουράκης, ήδη κάθε σχολείο έχει παραλάβει ένα δέμα με ένα αριθμό τάμπλετ για να διατεθούν στους μαθητές και να καλυφθούν οι ανάγκες που υπάρχουν.

    Στο μεταξύ ολοκληρώθηκε η τηλεδιάσκεψη που έγινε στην ΚΕΔΕ με την συμμετοχή του εκπροσώπου Χρήστου Ντακαλέτση. Σύμφωνα με τα όσα ειπώθηκαν αναμένεται η ΠΕΔ να προμηθευτεί τάμπλετ που θα αγοράσει η ίδια αλλά και άλλα που θα διατεθούν από δωρεά της ΤΕΡΝΑ.

    «Η ΠΕΔ θα διαθέσει αυτά τα τάμπλετ. Θα τα δώσει στην διεύθυνση πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και από εκεί θα διατεθούν στα σχολεία για να καλυφθούν οι μεγάλες ανάγκες που υπάρχουν» ανέφερε ο κ. Καμπουράκης.

    Θα αξιολογηθούν για το τετράμηνο

    Στο μεταξύ με ανακοίνωση το Υπουργείο Παιδείας ενημερώνει πώς θα γίνει η αξιoλόγηση των μαθητών για το Α’ τετράμηνο.

    Όπως αναφέρει η εγκύκλιος, που στάλθηκε σε όλα τα σχολεία της χώρας, στο Γυμνάσιο για την αξιολόγηση του μαθητή συνεκτιμώνται η συνολική συμμετοχή του, στη μαθησιακή διαδικασία, από την οποία ο εκπαιδευτικός σχηματίζει εικόνα για τις γνώσεις, την κατανόηση εννοιών και φαινομένων, τις δεξιότητες επίλυσης προβλήματος, τις επικοινωνιακές δεξιότητες,την κριτική σκέψη, τη δημιουργικότητα κτλ., οι εργασίες που εκτελεί ο μαθητής στο πλαίσιο της καθημερινής μαθησιακής διαδικασίας στο σχολείο ή στο σπίτι, ατομικά ή ομαδικά, οι συνθετικές δημιουργικές εργασίες, ατομικές ή ομαδικές, οι διαθεματικές εργασίες, οι ωριαίες γραπτές δοκιμασίες και οι ολιγόλεπτες γραπτές δοκιμασίες (τεστ).

    Στο Γενικό Λύκειο, σύμφωνα, για την αξιολόγηση του μαθητή κατά τετράμηνο ο διδάσκων συνεκτιμά τη συμμετοχή του στη διδακτική μαθησιακή διαδικασία, την επιμέλεια και το ενδιαφέρον του για το συγκεκριμένο μάθημα, την επίδοσή του στις γραπτές δοκιμασίες, τις εργασίες που εκτελεί στο σχολείο ή στο σπίτι. Αν λείπει κάποιο από τα προαναφερθέντα στοιχεία, ο προφορικός βαθμός του τετραμήνου διαμορφώνεται ύστερα από τη συνεκτίμηση των υπαρχόντων στοιχείων.

    «Είναι μια δύσκολη διαδικασία για όλους αλλά οι πλατφόρμες του υπουργείου έχουν τα εργαλεία για να γίνει η αξιολόγηση των μαθητών μέσα από πολλούς τρόπους» καταλήγει ο κ. Καμπουράκης.

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ

    ΔΗΜΟΦΙΛΗ