Τετάρτη 08.12.2021
More

    Πολιτικές διαστάσεις παίρνει η εξαίρεση του Ιωάννινα – Κακαβιά

    Πολιτικές διαστάσεις παίρνει η μη ένταξη για χρηματοδότηση της επέκτασης της Ιόνιας προς την Κακαβιά στο Ταμείο Ανάκαμψης

    Για  «αποκλεισμό της Ηπείρου από το πρόγραμμα του Ταμείου Ανάκαμψης» έκανε λόγο Βουλή, η βουλευτής Άρτας και Γραμματέας της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ –Όλγα Γεροβασίλη. Μιλώντας στην κοινή συνεδρίαση των Διαρκών Επιτροπών Οικονομικών Υποθέσεων, Κοινωνικών Υποθέσεων, Παραγωγής και Εμπορίου και της Ειδικής Διαρκούς Επιτροπής Ευρωπαϊκών Υποθέσεων σχετικά με το “Εθνικό Σχέδιο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας «Ελλάδα 2.0» αναφέρθηκε «στο γεγονός ότι η διασύνδεση της Ηπείρου με την Αλβανία μένει εκτός του σχεδίου Ελλάδα 2.0» και επισήμανε:

    «Θέλω να κλείσω με μια αναφορά στην περιοχή μου, στην Ήπειρο. Διαχρονικά η Ήπειρος υπολείπεται στην ανάπτυξη. Επί ημερών μας έγιναν σημαντικά βήματα και έργα. Ωστόσο, μέσα στις εκατοντάδες σελίδες του Σχεδίου σας δεν βρέθηκε χώρος για το εμβληματικό έργο της επέκτασης της Ιόνιας Οδού από τα Ιωάννινα στην Κακαβιά. Αν και έργα για άλλους οδικούς άξονες εν τέλει εντάχθηκαν, το πολυαναμενόμενο αυτό έργο των 400 εκατομμυρίων για έναν διευρωπαϊκό άξονα διασύνδεσης της Ηπείρου και της χώρας με την Αλβανία, δυστυχώς έμεινε εκτός. Απ’ ό,τι φαίνεται δεν αποτελεί προτεραιότητα για τη Νέα Δημοκρατία».

    Ο Χρ. Γκόκας

    Αλλά και ο βουλευτής Άρτας του Κινήματος Αλλαγής, Χρήστος Γκόκας,  αναφέρθηκε στην ένταξη μόνο των δύο Οδικών Αξόνων, του ΒΟΑΚ και του Ε65, σημείωσε ότι  είναι αναγκαίοι και έρχονται με μεγάλη καθυστέρηση , ωστόσο ανέφερε: «Με τους άλλους  Άξονες τι γίνεται; Δεν υπάρχει αναφορά γιατί δεν εντάσσονται και τι προγραμματίζεται γι ‘ αυτούς.Τι απαντάτε στους φορείς της Ηπείρου για την ανάγκη της ολοκλήρωσης της Ιόνιας Οδού, με τη διευρωπαϊκή σύνδεση μέχρι την Κακαβιά; Ένα έργο αυτοκινητοδρόμου με εθνική σημασία, για το οποίο συζητούνται σχεδιασμοί υποβάθμισης, άρα εγκατάλειψής του; Σε ποιο πρόγραμμα θα ενταχθεί…».

    Επί πλέον,αναφερόμενος στην πρόβλεψη αναβάθμισης του σιδηροδρομικού δικτύου( Γραμμή Πειραιάς – Θεσ/νικη) και τον ψηφιακό μετασχηματισμό του ΟΣΕ, αντίστοιχα αναρωτήθηκε «Δεν είναι ούτε τώρα η ώρα να μιλήσουμε για την επέκταση του σιδηροδρομικού δικτύου, στην Πελοπόννησο, στην Δυτική Μακεδονία, την Ήπειρο, μέχρι το Λιμάνι της Ηγουμενίτσας;».

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ

    ΔΗΜΟΦΙΛΗ