Παρασκευή 26.04.2024
More

    Πώς θα λειτουργεί το Πανεπιστήμιο μετά τα μέτρα

    Βασικές οδηγίες για τη λειτουργία στις Διοικητικές Υπηρεσίες του Πανεπιστημίου και την τήρηση κανόνων καθ’ όλη τη διάρκεια ισχύος των μέτρων αντιμετώπισης της διάδοσης του κορωνοϊού περιγράφει πρυτανική πράξη του Τρ. Αλμπάνη.

    Όπως τονίζεται, το προσωπικό και εν γένει τα μέλη της πανεπιστημιακής κοινότητας θα επικοινωνούν με τις υπηρεσίες του Ιδρύματος μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή τηλεφωνικά.

    Σε ειδικές μόνο περιπτώσεις επιτρέπεται η δια ζώσης επικοινωνία με τις υπηρεσίες και πάντα μετά από τηλεφωνική συνεννόηση. Οι υπηρεσίες οφείλουν να απαντούν στα ηλεκτρονικά μηνύματα εντός των χρονικών ορίων που απαιτεί η κάθε περίπτωση. Το μέτρο αυτό ισχύει και για τη συνεργασία
    – Όλες οι υπηρεσίες θα πρέπει να αναρτήσουν στις θύρες των γραφείων οδηγίες υποδοχής μαζί με τους τηλεφωνικούς αριθμούς και τα διαθέσιμα υπηρεσιακά e-mails.

    – Η κατάθεση εγγράφων στο πρωτόκολλο θα γίνεται με ηλεκτρονικά μέσα και ειδικά για περιπτώσεις όπου αυτό δεν είναι δυνατό η κατάθεση των εγγράφων θα γίνεται εντός του χώρου του πρωτοκόλλου όπου θα εξυπηρετείται ένα άτομο κάθε φορά. Οι εξυπηρετούμενοι θα πρέπει να βρίσκονται τουλάχιστον δυο μέτρων από τον αρμόδιο υπάλληλο.

    – Ποσοστό έως 65% του αριθμού των υπαλλήλων κάθε διοικητικής υπηρεσίας δύναται να εργάζεται εξ αποστάσεως. Ο ακριβής αριθμός και οι υπάλληλοι που εργάζονται εξ αποστάσεως καθορίζονται εβδομαδιαίως από τον Προϊστάμενο της Υπηρεσίας, λαμβάνοντας υπόψη τα εγκεκριμένα αιτήματα αδειών ειδικού σκοπού ή μειωμένου ωραρίου απασχόλησης, τη φύση της εργασίας κάθε υπαλλήλου, τις προτεραιότητες και τα επείγοντα της υπηρεσίας, τα θέματα υγείας και την ένταξη σε ευάλωτες ομάδες καθώς και τη δυνατότητα πρόσβασης σε ηλεκτρονικά μέσα από τον τόπο διαμονής.

    – Συγκροτείται Ανώτατη Επιτροπή Αντιμετώπισης του Κορωνοϊού στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, για όσο διάστημα ισχύουν τα ειδικά μέτρα, αποτελούμενη από τον Πρύτανη, τους Αντιπρυτάνεις, τον Πρόεδρο του Συμβουλίου Ένταξης και τις Καθηγήτριες Α. Μπατιστάτου, Ε. Ντζάνη. Στην Επιτροπή καλούνται από τον Πρύτανη και συμμετέχουν κατά περίπτωση, Κοσμήτορες των Σχολών και Δ/ντες των υπηρεσιών.

    -.Συγκροτείται Επιτροπή Θεμάτων Υγείας, για όσο διάστημα ισχύουν τα ειδικά μέτρα, αποτελούμενη από τον Αντιπρύτανη Διοικητικών Υποθέσεων, τον Αντιπρύτανη Έρευνας και Δια Βίου Εκπαίδευσης, την Πρόεδρο του Τμήματος Ιατρικής και τους καθηγητές της Ιατρικής Ε. Ντζάνη, Στ. Τσιάρα, Γ. Κωστίκα, Β. Κουλούρα και Χ. Μηλιώνη. Η Επιτροπή θα επιλαμβάνεται των περιπτώσεων των υπαλλήλων, οι οποίοι θα εργάζονται υποχρεωτικά εξ αποστάσεως, λόγω ένταξής τους σε ευάλωτες ομάδες ή εφόσον συντρέχουν άλλοι λόγοι υγείας και θα αποφασίζει για την απολύμανση των χώρων όποτε το απαιτούν οι συνθήκες.

    – Δεν επιτρέπεται η παρουσία προπτυχιακών φοιτητών στα ερευνητικά εργαστήρια και η εκπόνηση των πτυχιακών εργασιών στους χώρους αυτούς.

    – Στα ερευνητικά εργαστήρια του πανεπιστημίου και των φιλοξενούμενων φορέων (Τεχνολογικό Πάρκο και Ινστιτούτο ΙΤΕ) επιτρέπεται να εργάζονται ταυτόχρονα μέχρι 2 ερευνητές ανά 50 τ.μ., τηρώντας αυστηρά όλα τα μέτρα που έχουν ανακοινωθεί.

    – Στους ερευνητικούς χώρους της Σχολής Επιστημών Υγείας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων δεν μεταφέρονται δράσεις ούτε αρμοδιότητες του Γενικού Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου.

    – Στους χώρους του Πανεπιστημίου και του Μοναστηρίου δεν επιτρέπονται επισκέψεις.

    Του ΦΙΛΗΜOΝA ΚΑΡΑΜΗΤΣΟY

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ

    ΔΗΜΟΦΙΛΗ