Πέμπτη 25.04.2024
More

    Στηρίζει τα παιδιά, ανταποκρίνεται στις νέες ανάγκες

    Πανέτοιμη να ανταποκριθεί στις νέες και αυξημένες απαιτήσεις και ανάγκες που δημιούργησε η πανδημία εφόσον χρειαστεί και πάλι από τον ερχόμενο Σεπτέμβριο, είναι η ΜΕΡΙΜΝΑ, που ετοίμασε και παρουσίασε την Παρασκευή, το αποτέλεσμα της πρωτοβουλίας ενίσχυσης των ΚΔΑΠ με προσωπικούς ψηφιακούς βοηθούς (tablets) για κάθε παιδί.

    Στα tablets εγκαταστάθηκαν από την πρώτη στιγμή, ειδικές εφαρμογές και εκπαιδευτικά προγράμματα, που επιτρέπουν την χρήση τους από τα παιδιά και δίνουν τη δυνατότητα της υλοποίησης των εκπαιδευτικών προγραμμάτων στους εκπαιδευτικούς και θεραπευτές τους, εξ αποστάσεως.

    Η υποδοχή της πρωτοβουλίας έγινε με ιδιαίτερη ικανοποίηση και ενθουσιασμό τόσο από τους εκπαιδευτικούς, όσο και από τα ίδια τα παιδιά και τις οικογένειές τους, με τον πρόεδρο του ΔΣ Ι. Τσίμαρη να τονίζει, ότι κυρίαρχος στόχος είναι η εκπαιδευτική διαδικασία, να συνεχιστεί απρόσκοπτα, ανεξάρτητα από την πορεία της πανδημίας.

    Για μία πρωτόγνωρη κατάσταση, την οποία βίωσαν τα παιδιά, οι γονείς, το προσωπικό και η διοίκηση το διάστημα της πανδημίας αλλά και για μία νέα σελίδα που ανοίγει για τη ΜΕΡΙΜΝΑ και τις δομές της, έκανε λόγο η διευθύντρια Ρόη Ζηκίδου. «Βρεθήκαμε όλοι σε δύσκολη θέση, αλλά τελικά τα καταφέραμε να βγούμε στο ξέφωτο και να αντιμετωπίζουμε το μέλλον με αισιοδοξία. Σκεφτήκαμε τρόπους για να συνεχιστεί η εκπαίδευση εξ αποστάσεως εάν χρειαστεί και πάλι και το πετύχαμε», σημείωσε.

    Περισσότερο χρηστικές λεπτομέρειες για τον τρόπο υλοποίηση του συγκεκριμένου εκπαιδευτικού προγράμματος, έδωσε η διευθύντρια του ΚΔΑΠ Ανέττα Ρήτα.

    Στήριξη από την ΕΠΣΗΠ

    Για μία ακόμη φορά, αρωγός στην προσπάθεια ευαίσθητων ομάδων του πληθυσμού στάθηκε η ΕΠΣΗΠ με τον γεν. γραμματέα Παναγιώτη Δαβή, να μιλά για τη δωρεά ποδοσφαιρικών μπαλών στη ΜΕΡΙΜΝΑ.

    Ενίσχυση όλων των δομών

    Η Λούλα Βέρμπη, παιδίατρος – αναπτυξιολόγος αναφέρθηκε στην ενίσχυση των δομών της ΜΕΡΙΜΝΑΣ, που δεν εξαντλείται στη δημιουργία ενός ανοιχτού διαύλου τηλεκπαίδευσης, αλλά και σε άλλα προγράμματα βιωματικής μάθησης και εξατομικευμένου χαρακτήρα.

    Η Μαρία Μπάρμπα από το 4ο ΚΔΑΠ, ο Χρήστος Ραγιάς από το 5ο ΚΔΑΠ και η Βασιλική Νέου έδωσαν το στίγμα της φιλοσοφίας για την υλοποίηση νέων προγραμμάτων και εκπαιδευτικών που ενισχύουν τις κινητικές, ψυχοσυναισθηματικές ικανότητες των παιδιών, αλλά και στην προμήθεια για το 5ο ΚΔΑΠ του πρώτου ορθοστάτη, τριπλής χρήσης, που καλύπτει βασικές και απαραίτητες ανάγκες κινητικής εκπαίδευσης των παιδιών.

    ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ

    ΔΗΜΟΦΙΛΗ