Δευτέρα 20.09.2021
More

    Κύπρος: Υπό διερεύνηση περιστατικό θρόμβωσης μετά από εμβολιασμό με AstraZeneca

    Ένα περιστατικό θρόμβωσης, το οποίο βρίσκεται υπό διερεύνηση, εντοπίστηκε στην Κύπρο, μετά από χορήγηση του εμβολίου της AstraZeneca

    Σύμφωνα με το Κυπριακό Πρακτορείο Ειδήσεων, η περίπτωση αφορά 39χρονή Βρετανίδα, η οποία παρουσίασε θρόμβωση σοβαρής μορφής, μετά από εμβολιασμό με σκεύασμα της AstraZeneca και νοσηλεύεται στο Γενικό Νοσοκομείο Λευκωσίας.

    Δεν έχει γίνει μέχρι στιγμής γνωστό αν η 39χρονη εμβολιάστηκε στην Αγγλία ή στην Κύπρο.

    Από το πρωί οι Φαρμακευτικές Υπηρεσίες του κυπριακού Υπουργείου Υγείας διερευνούν το περιστατικό και συλλέγουν δεδομένα κατά πόσο το περιστατικό συνδέεται με το εμβόλιο.

    Η Αναπληρώτρια Διευθύντρια των Φαρμακευτικών Υπηρεσιών του Υπουργείου Υγείας, Έλενα Παναγιωτοπούλου, ανάφερε πως «δεν είχαμε άλλο τέτοιο περιστατικό στην Κύπρο σε τόσο σοβαρή μορφή».

    Όπως ανέφερε είναι πολύ νωρίς να λεχθεί οτιδήποτε, αφού σημείωσε οι Υπηρεσίες δεν γνωρίζουν ακόμα το ιστορικό της ασθενούς, ούτε αν λάμβανε κάποια φαρμακευτική αγωγή.

    «Μπορεί να λάμβανε μια φαρμακευτική αγωγή, που πιθανώς να προκάλεσε αυτό. Μπορεί το ιστορικό της να ήταν τέτοιο, ώστε να προκλήθηκε αυτό. Δεν έχουμε καθόλου το ιστορικό για να υπάρχει συσχετισμός αυτή τη στιγμή με τον εμβολιασμό», είπε.

    Διαβεβαίωσε πως το περιστατικό βρίσκεται υπό διερεύνηση και σύντομα θα καταλήξουν σε συμπεράσματα.

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ

    ΔΗΜΟΦΙΛΗ