Τα σχολεία στο Κίεβο θα ανοίξουν ξανά την 1η Σεπτεμβρίου και τα μαθήματα θα διδάσκονται παρουσία των μαθητών, ανακοίνωσαν σήμερα οι αρχές της ουκρανικής πρωτεύουσας.
Πρόστιμα συνολικού ύψους 40.000 ευρώ επιβάλλονται σε οκτώ πρατήρια υγρών καυσίμων, καθώς διαπιστώθηκε ότι παραβίαζαν τις κείμενες διατάξεις περί αθέμιτης κερδοφορίας
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.