Είχαμε τις αποχωρήσεις από τον ΣΥΡΙΖΑ είχαμε και τις ανακοινώσεις αποχωρήσεων από γνωστό μέσο κοινωνικής δικτύωσης μόλις ανακοινώθηκε αλλαγή πολιτικής για τις προσωποποιημένες διαφημίσεις. Διαφημίσεις που υπήρχαν και πριν και με την νέα πολιτική να μην είναι θέμα βέβαια δημοσίων αναρτήσεων αλλά ατομικής συναίνεσης ή όχι με την ιδιωτική εταιρία που παρέχει την πλατφόρμα.
Γιατί είναι σαφές ότι όλα αυτά με τις αναρτήσεις, τις καρδούλες και τα like είναι υπόθεση πολύ μεγάλων εταιριών του πλανήτη που εδώ και πάνω από 15 χρόνια παρέχουν νέες υπηρεσίες επικοινωνίας και διάδρασης σε όλους μας. Πρέπει να ελέγχονται αυτές οι εταιρίες για το πώς χειρίζονται τα προσωπικά μας δεδομένα; Προφανώς. Αυτό προσπαθούν να κάνουν μεγάλοι οργανισμοί όπως η ΕΕ που επιβάλλει πολλές ρυθμίσεις και καλά κάνει.
Αλλά από ένα σημείο και πέρα, αυτό που κάνουμε όλοι μας είναι να αποδεχόμαστε τελικά τις υπηρεσίες αυτές ακριβώς επειδή μας είναι χρήσιμες. Είναι πρωτόγνωρες οι δυνατότητες επικοινωνίας που υπάρχουν πια. Το ότι υπάρχει κι ένας αλγόριθμος που τα ελέγχει πολλά πράγματα είναι η άλλη πλευρά της ιστορίας. Μπορούμε να είμαστε εκεί έξω, προστατεύοντας και την ιδιωτική μας ζωή; Να μία πρόκληση για όλους μας.
ΦΙΛΗΜΩΝ ΚΑΡΑΜΗΤΣΟΣ