Πέμπτη 28.03.2024
More

    Τα του Καίσαρος

    Είναι πιο σοβαρό θέμα, η εκπόνηση μίας νέας μελέτης για την Ιόνια, από το ποιος έδωσε την εντολή να γίνει κάτι τέτοιο;

    Γιατί το μείζον θέμα κατ’ εμάς είναι να αποδειχθεί κάποια στιγμή, μέσα από τις συζητήσεις που θα γίνουν, ποιος έδωσε την εντολή για να ξεκινήσει η νέα διαδικασία…

    Αναφέρει η Διεύθυνση Οδικών Υποδομών με την υπογραφή του διευθυντή της κ. Τασιόπουλου, ότι «μετά από πρόταση της Επιτελικής Δομής ΕΣΠΑ συντάχθηκε νέα πρόταση για νέα μελέτη του οδικού άξονα Ιωάννινα – Κακαβιά»…

    Πρόσωπα δεν υπάρχουν στην Επιτελική Δομή ΕΣΠΑ του υπουργείου;

    Μόνοι τους είναι οι υπάλληλοι της Δομής, κρίνουν και αποφασίζουν για όλα τα θέματα κατά το δοκούν;

    Φανταζόμαστε, ότι δεν πετάχτηκαν στον ύπνο τους οι υπάλληλοι της Δομής του ΕΣΠΑ, έχοντας δει όνειρο τον άξονα Ιωάννινα – Κακαβιά… Από κάποιον πήραν εντολή, να το κάνουν…

    Ας μας ενημερώσουν λοιπόν, ποιος και γιατί έδωσε την πολιτική εντολή, για να μπαίνουν τα πράγματα στη θέση τους…

    Όλοι βγήκαν στο αντάρτικο βέβαια, για να κατηγορήσουν την κυβέρνηση και το υπ. Υποδομών και αναμενόμενο ήταν βέβαια…

    Βγήκε και ο ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία, με ανακοίνωσή του, υπενθυμίζοντάς μας, ότι είναι ολοκληρωμένες και ώριμες οι μελέτες και εκφράζει την απορία του, γιατί δεν προχωρά το έργο…

    Καλά, πέντε χρόνια τώρα, από τον Ιανουάριο του 2015 μέχρι τον Ιούλιο του 2020, γιατί δε ρωτούσαν μία φορά έστω, τον υπουργό Υποδομών κ. Σπίρτζη;

    Δεκαπέντε φορές είχε έρθει στα Γιάννενα, πάντα δεχόταν ερωτήσεις για το συγκεκριμένο τμήμα, πάντα έλεγε, ότι είναι μελετητικά ώριμο το έργο, και αναζητείται χρηματοδότηση και ποτέ φυσικά δεν υπήρξε αποτέλεσμα…

    Οι πιο ωραίοι πάντως για να λέμε την πάσα αλήθεια είναι στη Ν.Δ, όπου δεν έχουν αποφασίσει αν υπερασπίζονται την παλιά μελέτη ή την καινούργια…

    Ο Γ. Αμυράς που έκανε και τη σχετική αναφορά από την οποία προέκυψαν οι απαντήσεις, μάς είπε, ότι από σήμερα, που δεν υπάρχει κανένας δρόμος, καλύτερα θα είναι να υπάρχει έστω αυτός ο δρόμος, ο δίιχνος…

    Το μη χείρον βέλτιστον, δηλαδή…

    Ο δε Στ. Καλογιάννης όμως, στην ανακοίνωσή του φάνηκε πιο κατασταλαγμένος, λέγοντας, ότι πρέπει να επιμείνει το υπουργείο να αναζητά χρηματοδότηση για την υλοποίηση του έργου με βάση τον αρχικό μελετητικό σχεδιασμό…

    Και μέχρι να αποφασίσουν τι τελικά θα γίνει, οι δεκάδες ιδιοκτήτες περιουσιών, πέριξ της χάραξης του οδικού άξονα, περιμένουν 10 και πλέον χρόνια, χωρίς να μπορούν να κάνουν το παραμικρό, γιατί «από εκεί θα περάσει ο δρόμος»…

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ

    ΔΗΜΟΦΙΛΗ