Παρασκευή 29.03.2024
More

    Τα του Καίσαρος…

    Κάποια στιγμή, λίγες ημέρες πριν, γέλασαν όλοι – κι εμείς μαζί – με ένα βιντεάκι που έπαιξε στα αθηναϊκά δελτία, με δήλωση ενός μόλις εμβολιασθέντος πολίτη…

    Όπως και να το κάνεις, έχει την πλάκα της κάθε τέτοια δήλωση…

    Ή για να ακριβολογούμε, μπορεί σε κάθε τέτοια δήλωση ή προσέγγιση, να προσδώσεις και ανάλογο χιουμοριστικό περιεχόμενο…

    Από την άλλη πάντως, εάν δεν έχει τύχει να επισκεφθείτε ακόμη κάποιο εμβολιαστικό κέντρο, δε θα έχετε και την ευκαιρία να διαπιστώσετε τον τρόπο λειτουργίας τους…

    Μέχρι και χθες, λόγω αναγκών του ρεπορτάζ (προσεχώς και για τον δικό μας εμβολιασμό), έχουμε επισκεφθεί και τα τρία εμβολιαστικά κέντρα στην πόλη μας…

    Και η εντύπωση που έχουμε αποκομίσει, είναι ίδια ακριβώς, ότι λειτουργούν με υποδειγματικό τρόπο… Τα ίδια μας έχουν πει και για περιφερειακά Κ.Υ…

    Και μάλιστα, ίσως θυμάστε κάποιοι, ότι μόλις ξεκίνησαν οι εμβολιασμοί, είχαμε γράψει κάτι σχετικό για το εμβολιαστικό κέντρο στο Κ.Υ Ιωαννίνων, στο πρώην ΙΚΑ, όπου είχαμε παρατηρήσει συμπεριφορές του υγειονομικού προσωπικού, που μας εξέπληξαν ευχάριστα…

    Αν ρωτήσετε κιόλας κάποιους από όσους έχουν εμβολιαστεί, πολύ δύσκολα θα βρείτε κάποιον να σας περιγράψει μία διαφορετική πραγματικότητα…

    Είναι ένα από τα πολλά, που έχουμε κατακτήσει ως κοινωνία στον καιρό της πανδημίας…

    Και κάθε τι που λογίζεται ως κατάκτηση, θα πρέπει να παραμείνει και να ενισχυθεί στην πορεία των ετών, ακόμη κι αν ξεμπερδέψουμε με την πανδημία…

    Τα βήματα που έχουν γίνει στις ψηφιακές εφαρμογές και στον τρόπο εξυπηρέτησης του πολίτη από το κράτος, δεν υπήρχε περίπτωση να γίνουν στην Ελλάδα, σε φυσιολογικές συνθήκες…

    Και να ξεκινούσε ο Πιερρακάκης να «χτίσει» ό,τι έγινε τελικά, υπό την πίεση της πανδημίας, θα συναντούσε τόσο μεγάλες αντιδράσεις στη δημόσια διοίκηση, που πολύ αμφιβάλλουμε, αν θα είχε ο ίδιος διάθεση να μείνει, για να το παλέψει…

    Ειδικά όμως, η ψηφιακή πλατφόρμα για τον εμβολιασμό των πολιτών και η ευκολία με την οποία λειτουργεί, για τον καθένα από εμάς, συνιστά ένα τεράστιο άλμα στην εξυπηρέτηση του πολίτη αφενός, αφετέρου όμως μία τεράστια νίκη για την αξιοπρέπειά μας…

    Αξίζει τον κόπο να αναζητήσετε πληροφορίες για τον τρόπο με τον οποίο κλείνονται τα ραντεβού σε άλλες χώρες της Ε.Ε…

    Αφήνοντας στην άκρη τους όποιους κυβερνητικούς πανηγυρισμούς, που αυτονόητοι και φυσιολογικοί μας φαίνονται (πολιτική-οι γαρ), θα ήταν ευχής έργο, να επενδύσει ο καθένας από εμάς σε αυτές τις μικρές «νίκες», που μπορούν να βελτιώσουν και την καθημερινότητα και την ποιότητα ζωής μας…

     

    ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ

    ΔΗΜΟΦΙΛΗ