Παρασκευή 29.03.2024
More

    Τα του Καίσαρος…

    Κανονικά, με τη βαρύτητα και το ενδιαφέρον που έχει το θέμα με τη μισθοδοσία των εργαζόμενων στη ΔΕΥΑΙ, θα έπρεπε να ασχοληθούμε με αυτό και στη στήλη…

    Λόγω πίεσης χρόνου όμως δεν προλάβαμε να το σχολιάσουμε αλλά μπορείτε να διαβάσετε σε άλλη σελίδα το αναλυτικό ρεπορτάζ…

    Είναι πάντως από εκείνα τα θέματα που έχουν τεράστιο ενδιαφέρον, δημοσιογραφικό και όχι μόνο και σίγουρα θα μας απασχολήσει σύντομα…

    Απλώς να σημειώσουμε, πως πλέον έχουμε περάσει σε άλλο επίπεδο με τους εργαζόμενους να μην τα… βρίσκουν μεταξύ τους και να έχουν χωριστεί σε περισσότερα του ενός, στρατόπεδα, για το θέμα της εφαρμογής του ενιαίου μισθολογίου…

    Θα σχολιάσουμε όμως σήμερα κάποιες παρατηρήσεις από αυτές που περιλαμβάνονται στο πολυσέλιδο σημείωμα, που ανέγνωσε στο περιφερειακό συμβούλιο της Τετάρτης ο Αλ. Καχριμάνης, για τη διαχείριση των απορριμμάτων…

    Με την υποσημείωση αρχικά, ότι αν κάποιοι είχαν ευθιξία θα έπρεπε ήδη να έχουν υποβάλλει τις παραιτήσεις τους, αλλά επειδή… ευθιξία ένα χρόνο πριν τις εκλογές και ενόψει νέων υποψηφιοτήτων είναι αδύνατο να υπάρξει, να πούμε, πως το λιγότερο που θα πρέπει να γίνει, είναι να παρέμβει αυτεπάγγελτα η Δικαιοσύνη…

    Μιλάμε για σημεία και τέρατα, που επιβεβαιώνουν πλέον τις εδώ και καιρό εκτιμήσεις για τριγωνικές συναλλαγές και «υπόγειες σχέσεις» αυτοδιοικητικών με ιδιωτικές εταιρίες…

    Και εικάζουμε πλέον, ακριβώς επειδή όλα έχουν «κολλήσει» με τις αρμοδιότητες του ΦοΔΣΑ και το πόσο έτοιμος είναι να αναλάβει και τις ευθύνες που του αναλογούν, ότι τίποτε δε θα προχωρήσει, ακριβώς γιατί κάποιοι είναι πολύ εκτεθειμένοι…

    Από πού να το πιάσει κανείς; Από το ότι ενώ έχει κριθεί οριστικά πως το υπόλειμμα μεταφέρεται μόνο με ΔΧ Φορτηγά, ακόμη και σήμερα κάποιοι προσπαθούν να βρουν «παραθυράκια» για τη μεταφορά με ΙΧ ενώ θα έπρεπε ήδη να έχουν διωχθεί, γιατί παρανομούσαν επί μήνες;

    Από το ότι υπάρχουν έγγραφα με τα οποία κάποιοι αρνήθηκαν τη δωρεάν μεταφορά του υπολείμματος, με πιστώσεις του κράτους, αλλά ζητούσαν να χρεώνονται κανονικά στους δήμους, γιατί έτσι τα είχαν προϋπολογίσει;

    Από το ότι η μελέτη για τη λειτουργία των ΣΜΑ για 25 χρόνια αναφέρει ως συνολικό κόστος λειτουργίας το ποσό των 43 εκ. ευρώ ενώ κάποιοι μας είχαν παρουσιάσει ως «πανάκεια» τη μελέτη των 37 εκ. ευρώ για διάστημα 10 ετών;

    Από τη χρηματοδότηση των ΦοΔΣΑ από την Περιφέρεια για να μεταφέρουν τα απορρίμματά τους στο εργοστάσιο, και τη στάση των δήμων της ΠΕ Άρτας και του Δ. Ζηρού που πήραν τα χρήματα, αλλά δεν μετέφεραν (ούτε και σήμερα τα μεταφέρουν) στη Μονάδα Επεξεργασίας;

    Μία υπόθεση από την αρχή μέχρι το τέλος (που δεν έχει έρθει ακόμη βέβαια) η οποία βρωμάει περισσότερο και από τα ίδια τα απορρίμματα…

    Με μία τροπολογία (νόμισαν ότι) τα έλυσαν όλα τα ζητήματα, αλλά δεν τους βγαίνει με τίποτε…

    ΥΓ. Επιτέλους, μία αυτονόητη απόφαση από τον Δ. Ιωαννιτών για να γίνουν έργα ασφαλτόστρωσης στο κέντρο της πόλης, το Σαββατοκύριακο και όχι σε ημέρες και ώρες αιχμής. Όπως πρέπει να γίνεται παντού και πάντα σε όλα τα έργα.

     

     

    ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ

    ΔΗΜΟΦΙΛΗ