Κυριακή 05.05.2024
More

    Τα του Καίσαρος

    Δεν… πάτησε τη μπανανόφλουδα η Δημοτική Αρχή τη Δευτέρα στο δημοτικό συμβούλιο, μόνο και μόνο λόγω της διορατικότητας των στελεχών της και δη της Προέδρου του Σώματος…

    Διαφορετικά, θα ήταν εξαιρετικά αμφίβολο εάν στις αρχές Σεπτεμβρίου θα υπήρχε ο ικανός αριθμός των καθαριστών και καθαριστριών στα σχολεία του δήμου…

    Αλλά και αυτή η διελκυστίνδα για τον ακριβή αριθμό των πλήρους και των μερικής απασχόλησης καθαριστών και καθαριστριών στα σχολεία, έχει καταντήσει κουραστική…

    Αν δεν καταλάβατε, πλέον έχουμε φτάσει σε σημείο που συμφωνούμε στον αριθμό που χρειάζεται να έχουμε στα σχολεία, που είναι 144 εργαζόμενοι…

    Αλλά επειδή πρέπει να διαφωνούμε κάπου, αυτή τη φορά επιλέξαμε να διαφωνήσουμε στην αναλογία των εργαζόμενων πλήρους και μερικής απασχόλησης αντίστοιχα…

    Η Δημοτική Αρχή να λέει 112 πλήρους και 30 μερικής, η αντιπολίτευση να λέει 142 πλήρους απασχόλησης…

    Το σύνολο πάντως είναι το ίδιο, αλλά αν έβαζε σε ψηφοφορία την πρόταση της αντιπολίτευσης το προεδρείο, το πιθανότερο θα ήταν να πάθαινε εγκεφαλικό ο Βάββας…

    Αν δεν ασκείς διοίκηση βέβαια, δεν είναι καθόλου δύσκολο να βρεις 150 χιλιάρικα παραπάνω, χωρίς καν να είσαι σίγουρος ότι οι ανάγκες είναι τόσες…

    Γι’ αυτό και μπορείς να είσαι γαλαντόμος στις προτάσεις και στο τάξιμο…

    Αλλά όλα αυτά αλλάζουν όταν έρχεται η ώρα της διοίκησης. Επειδή όμως για μερικούς ούτε έχει έρθει, αλλά ούτε και πρόκειται, συνεχίζουν να τάζουν τα πάντα στους πάντες, με την ίδια ευκολία…

    Ο καπνός από τις πυρκαγιές σκέπασε πολλά πράγματα στην Ελλάδα τις τελευταίες ημέρες…

    Όπως για παράδειγμα τις ευθύνες για την τραγωδία στην Πάτρα με την κατάρρευση της γέφυρας…

    Ευθύνες στους Ρομά που ήταν κάτω από τη γέφυρα για να μαζέψουν τα σίδερα, ο ένας εκ των οποίων έχασε τη ζωή του, οι δε άλλοι τραυματίστηκαν…

    Αλλά ποιος την έφτιαξε τη γέφυρα; Ποιος την παρέλαβε το 2000;

    Ποιος και τι διαπίστωσε για να υποχρεωθεί το κράτος να εγκρίνει άλλα 7 εκ. για να ξαναφτιάξουν την γέφυρα;

    Και ποια τέλος πάντων είναι η εταιρεία που κατασκεύασε τη γέφυρα και την παρέδωσε το 2000 για να διαπιστώσουμε εάν τηρήθηκαν όσα προβλέπονται στις συμβάσεις τέτοιων έργων;

    Αντιλαμβανόμαστε τι γίνεται βέβαια από την πρώτη άτυπη απάντηση του υπ. Υποδομών, που λέει ότι η κατασκευή της γέφυρας είχε ξεκινήσει από την Χ εταιρεία, που δεν υπάρχει όμως πλέον και γι’ αυτό δεν είναι σαφές, αν την ολοκλήρωσε κιόλας, γιατί δε φαίνεται στο Μητρώο…

    Όσο κι αν προσπαθούμε να διαφωνήσουμε με την επισήμανση ενός φίλου χθες, σε πολλά πράγματα, δυστυχώς έχει δίκιο. Δε ζούμε πλέον σε χώρα, αλλά σε χώρο…

     

     

    ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ

    ΔΗΜΟΦΙΛΗ